וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב תל אביבי

7.10.2014 / 17:13

איחוד בעולם היח"צ הקולינרי: משרד יחסי הציבור של עידן ספיבק ממזג את פעילותו אל תוך זו של אחד השחקנים הגדולים בענף - "בלנדר תקשורת שיווקית"

דותן ברוך ואמנון ספקטור. נועם יוסף,
דותן ברוך ואמנון ספקטור/נועם יוסף

איחוד בעולם היח"צ הקולינרי: משרד יחסי הציבור של עידן ספיבק ממזג את פעילותו אל תוך זו של בלנדר תקשורת שיווקית יחד עם חלק מלקוחותיו.

בין לקוחותיו של ספיבק: משווקת ומגדלת הפירות והירקות האקזוטיים "חוות תקוע" ורשת הנוחות ובתי הקפה ‏Buy The Way. בין לקוחותיו של "בלנדר": רשת מלונות הבוטיק אטלס, בית הספר לבישול דן גורמה מייסודן של רשת מלונות דן ורשת אורט, וכן רשת בתי הקפה לאביט, רשת גלידריות וניליה, שוק הנמל בתל אביב, מגזין על השולחן ומספר שפים מרכזיים נוספים.

"בלנדר - תקשורת שיווקית", הנחשב לאחד השחקנים המרכזיים בענף היח"צ הקולינרי, הוקם לפני כשש שנים על ידי דותן ברוך ואמנון ספקטור, כאשר לפני כארבע שנים הצטרף כשותף למשרד גם ערן לוי-זקש.

מ"בלנדר" נמסר היום: "מאז הקמת המשרד לפני כשש שנים אנו מטפלים בכמה מהמותגים המובילים בעולם והמסעדנות, כאשר בשנתיים האחרונות אנו מתרחבים לתחומים נוספים המשיקים לו בעולם הקולינריה וסגנון החיים. במקביל, לפעילות בעולם היח"צ, הרחבנו לאחרונה את כוח האדם במשרד על מנת לפנות משאבים נוספים לפיתוח פעילויות נוספות, כמו מחלקת המדיה החברתית המעניקה כבר היום שירותי מדיה חברתית לכ-15 לקוחות מהתחום. הצטרפותו המבורכת של עידן ספיבק , אחד מאנשי המקצוע המוכשרים בתחום למשרדנו, הינה חלק ממהלך זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully