וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

1.1.2015 / 15:22

יניב פרימק עוזב את כסא המעצב • רן תלם קיבל מייל כואב • נורית דבוש נשיאה נשארת • אריאנה מלמד לא מניחה את המקלדת • מלי זיידמן נפרדת משעות הפנאי • ושי סגל אומרת ביי • יש עוד, הכל בפנים

עורך הווידיאו הראשי של קשת בשמונה השנים האחרונות, יצחק גרבוז, עובר לתחום ההייטק ומצטרף לחברת הסטרטאפ "מג'יסטו", המציעה עריכת סרטי וידיאו אוטומטית, שם יכהן כסמנכ"ל תוכן - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גרבוז הצטרף לקשת בשלבי הקמתה ב-1993 ועסק בתחומי בימוי ועריכת התוכן לצד פיתוח תכניות. בשנת 2006 מונה לעורך הווידאו הראשי בקשת ולאורך השנים ערך סדרות רבות בהן "מסודרים", "השגריר", "יצאת צדיק", "מונית הכסף" ו"ברוורס".

רן תלם, סמנכ"ל התוכן של קשת: "לילה, מאוחר, בית: המייל מהבהב, אחרי חודשים של עבודה, מגיע סוף סוף עותק ראשון של תכנית חדשה, שבעוד כמה חודשים תעלה למסך, בשלב הזה, הכל עוד ראשוני, אין עוד כותרות, אין עוד מוסיקה, ואת קולו של המגיש שכולכם אוהבים, מחליף קול אחר, קול של עורך הוידיאו, גרבוז. רק מי שנכח בתהליכי ההקמה של כמה מהתוכניות האהובות והמצליחות ביותר של קשת, יודע כמה ידיו המאוד מיומנות של יצחק עזרו לעצב את הטלוויזיה שלנו. והנה שוב, לילה, מאוחר, בית, והמייל אומר: גרבוז אומר שלום. ולנו רק נשאר לומר, שיהיה בהצלחה גדולה חבר יקר. אנחנו בטוח ניפגש שוב, תודה על הסבלנות, החוכמה, דרך הארץ, הכישרון, ההתמדה, אוהבים אותך מאוד. להתראות".

ברדיו תל אביב 102FM נערכים לבחירות ומשיקים תכנית ראיונות פוליטית חדשה שתשודר בכל יום שישי בהגשת רועי כ"ץ. בתכנית יתארחו ראשי המערכת הפוליטית לראיונות אישיית, והיא תשודר התכנית בסינדיקציה גם ברדיו חיפה.

שי סגל חייבת לזוז, נשים חייבות לשנות סטינג

עוד לא הספקנו להתאושש מעזיבתו הכואבת של אב הבית ינון מגל, וכבר בבית וואלה! נאלצים להתמודד עם אובדן נוסף: המשנה לעורך מדור התרבות וכותבת בלוג המוזיקה "חייבת לזוז" שי סגל, נפרדת מאיתנו ועורקת למתחרים ב-mako שם היא תערוך את מדור המוזיקה, ואנחנו מנגנים לה היום שיר פרידה נוגה.

עיתונאית "עובדה" נסלי ברדה תנחה ביום שישי ה-16 לחודש כנס נשים מיוחד שיוזם ארגון אקט ואשר פונה לנשים העובדות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. הכנס, שיתקיים בסינמטק ת"א, נקרא "אקטיביות – משנות את הסטינג", יארח יוצרות בכירות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה ואת חברות הכנסת מרב מיכאלי ומיכל רוזין, ואת חברות שדולת הנשים בישראל.

ומה קורה בפריפריה? דובר עיריית באר שבע אמנון יוסף נבחר פה אחד לתפקיד יו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל, והוא ימשיך לקדנציה שנייה. לתפקיד נשיאת הכבוד של האיגוד נבחרה שוב נורית דאבוש, ודובר עיריית רמת-השרון גונן אליאסי, נבחר לשמש כדובר האיגוד. עוד בבחירות: דובר עיריית פתח-תקווה חזי חקק מונה למ"מ יו"ר וגזבר האיגוד ולתפקיד סגנית יו"ר האיגוד ואחראית על קשרי החוץ של האיגוד מונתה דוברת עיריית קריית-ביאליק אלונה אייזנברג.

יקירת וואלה! ברנז'ה אריאנה מלמד עזבה את ynet לפני רק פחות מחודש, ואם מישהו קיווה שהיא תניח את המקלדת הוא מוזמן להתבדות: היום היא פתחה בלוג באתר הארץ שבו היא תכתוב על הורות. לא ידוע בינתיים כיצד היא תתרום לחלקים נוספים באתר, אולם גם זה צפוי לקרות.

מלי זיידמן עושה מחיר, יניב פרימק עושה Ctrl+q

מעצב עיתון "הארץ" יניב פרימק יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים ויעזוב את העיתון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. פרימק, לצד ערן וולקובסקי, היה אחראים על העיצוב הגרפי של מוצרי קבוצת הארץ, והוא יעזוב בתום שנתיים וחצי. זה יותר מעשור שפרימק עוסק בעיצוב של עיתונים ומגזינים, והוא היה ממעצבי מגזין "טיים אאוט תל-אביב", "ישראל היום", "העיר" ו"עכבר העיר".

סמסו מזל טוב לעורכת מלי זיידמן שמצטרפת השבוע אל צוות עורכי מגזין "פנאי פלוס" כעורכת תחום הבידור. זיידמן החלה את דרכה בעיתונות בקבוצת ידיעות כעוזרתו של גיל ריבה במדור "שליחות קטלנית", ובמשך 12 שנים היתה כתבת ראשית במגזין "את". בנוסף, כתבה ב"ליידי גלובס", ב-mako וערכה ב"על השולחן". ב"פנאי פלוס" תהיה אחראית על מדור "מחיר התהילה" וגם תכתוב כתבות שער בעיתון, והיא תחליף למעשה את שי פרץ, שעזב לטובת מגורים בניכר.

צחי קומה משיק את תכניתו החדשה "סלבריישן עם צחי קומה" שתעלה מחר ברשת, ובה הוא יארח מידי שבוע סלבריטאים לשיחת סלון אינטימית. רוצים להרים כוסית? ההשקה תיערך בבר התל אביבי "כולי עלמא" בשישי בשעה 13:30.

לאתר התיירות גוליבר יש סמנכ"לית אונליין ושיווק חדשה - אילה רווח, לשעבר מנהלת השיווק של מוזיאון ישראל. בין תפקידיה הקודמים: סמנכ"לית שיווק של מותג הילדים "מוגובי", סמנכ"ל מוצרים ב-AllJobs ומנהלת מוצרי התוכן של נטוויז'ן. טיסה נעימה.

ומה קורה אצלכם במשרד? יש תזוזות? דווחו לנו, ותזכו למצוות. שבת שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully