וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 15 שנים: אריאנה מלמד עוזבת את ynet

12.12.2014 / 13:40

בתום כמעט 15 שנים, מבקרת הטלוויזיה של ynet עוזבת את האתר. "הייתי בין האמהות המייסדות והאבות המייסדים ונשארתי כי היה כיף. עכשיו הזמן להתחלות חדשות", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום קרוב ל-15 שנים, מבקרת הטלוויזיה של ynet מבית ידיעות אחרונות עוזבת את האתר. מלמד החלה את דרכה העיתונאית ב-1984 בעיתון "חדשות", והייתה מבקרת הספרות של העיתון בו כתבה עד סגירתו ב-1993. לאחר מכן כתבה במקומונים "כל העיר" ו"העיר" ובמעריב. בסוף שנות ה-90 הצטרפה ל-ynet והייתה מבין מקימי האתר.

מלמד נודעה בשל סגנונה השנוי במחלוקת שעורר לא פעם מהומות. כך, בספטמבר 2012, בעיצומו של דיון ציבורי על שישה מסתננים מאריתריאה שביקשו להיכנס לישראל, כתבה מלמד "אני קוראת לאנשים שאחראים על גורלם של האריתראים בגבול בשם יהודו נאצים. כל עוד שיתנהגו ככאלה, כך אקרא להם. מה לא מובן כאן?". דבריה עוררו סערה באינטרנט.

באוקטובר 2012, שודר בערוץ 2 פרק של הסדרה "חטופים", ושם נראתה דמותה של מילי אביטל, המגלמת את אחת מנשות החטופים, מעיינת בביקורת טלוויזיה בעיתון ומגיבה ברגשנות לכתוב. אביטל מציינת את שם המבקרת כביכול, אריאנה, ומכנה אותה "שמנה וממורמרת". זאת לאחר שאריאנה כתבה מספר ביקורות קוטלות אודות הסדרה וכותביה.

מלמד כתבה אמש (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלה כי "אחרי 14 שנים וחצי בדיוק, שהיו נפלאות ומאתגרות, מעניינות ומחכימות, עתירות אדרנלין ורוויות מלחמות ושמחות של מלים - אני עוזבת את Ynet. אחלה אתר, אגב. הייתי בין האמהות המייסדות והאבות המייסדים (הקמתי את ערוצי התרבות והאוכל), ונשארתי כי היה כיף. עכשיו הזמן להתחלות חדשות. מישהו מכיר עבודות שוות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully