וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב (ושוב) קנס לחברת הכבלים HOT

14.1.2015 / 11:12

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין יפעת בן חי-שגב שוב קונסת את חברת HOT, הפעם כך כך שיצאה במבצעים ללקוחות מבלי לעדכן את מועצת הכבים והלווין - כפי שהיא מחויבת על פי חוק. "אין מדובר במקרה ראשוני או חד פעמי במסגרתו הפרה הוט את תנאי הרישיון שלה בהקשר זה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי-שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת HOT נקנסה בסכום של יותר ממאה אלף ש"ח כעונש על כך שהציע למנויים מבצעים - מבלי לקבל לכך את אישור מועצת הכבלים והלוויין כפי שמחייב הרישיון שלה.

על פי הוראות הרישיון, לרגולטור סמכות לבטל הנחה או מבצע שדווחו לו מטעמים של פגיעה בתחרות, הטעיית הצרכן, אפליה או תחרות בלתי הוגנת. במועצה אמרו היום כי אין מדובר במקרה ראשוני או חד פעמי במסגרתו הפרה HOT את תנאי הרישיון שלה בהקשר זה. בנוסף, במחלקת פניות הציבור של המועצה הצטברו תלונות רבות הנוגעות להטעיה לכאורה במבצעי מכירה של החברה.

"היעדר דיווח מצד הוט מונע למעשה מהרגולטור לפעול כפי סמכותו וחובתו ופוגע לכן בחובתה המהותית של המועצה להגן על השוק והתחרות ולהגן על המנויים", מסרה יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי-שגב. "המועצה רואה חשיבות רבה בהבטחת שירות יעיל במחיר הוגן ושקוף ובתנאים בלתי מפלים, ותגביר לכן את אכיפתה בעניין, בפרט בעת הזו של פתיחת השוק לתחרות". תגובת HOT לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully