וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל היום" שכר משרד יחסי ציבור

27.1.2015 / 11:02

הכל נשאר במשפחה: עיתון "ישראל היום" שכר את משרד יחסי הציבור של אבי לרנר, מי שהעניק את שירותי היח"צ ל"מקור ראשון" אשר נרכש על ידי אדלסון בשנה החולפת. לרנר - בעלה של יועצת ראש הממשלה לקשר עם הכנסת, פרח לרנר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיתון "ישראל היום" ממשיך במלחמת התדמית הציבורית שלו מול מתנגדיו ובראשם קבוצת ידיעות - ושוכר משרד יחסי ציבור לעבודה שוטפת. בעיתון בחרו במשרד "לרנר-קום" שבבעלות אבי לרנר, המעניק שירותי יח"צ לעיתון "מקור ראשון" שנרכש בשנה החולפת על ידי "ישראל היום".

עד עתה הוענקו לעיתון והנהלתו שירותי יחסי ציבור ודוברות מכמה כיוונים: יועץ התקשורת דרור שרביט משמש כיועצו של מו"ל "ישראל היום" בישראל אשר בהרב. את אדלסון עצמו מייצג בישראל העיתונאי לשעבר דן רביב. כמו כן העיתון מעסיק דוברת מבית, לירון ורדי-גלר, וכל זאת למרות מדיניות אי מסירת התגובה העקבית שלו ושיתוף פעולה מינימלי עם התקשורת. לרנר מצטרף למערך הזה.

אבי לרנר הוא בעלה של יועצת ראש הממשלה לקשר עם הכנסת, פרח לרנר, הנחשבת לעוזרת אישית לנתניהו ואחת הדמויות הקרובות לו ביותר בכנסת. אתמול, עם פרסום תוצאות סקר TGI, הוציא משרדו של לרנר תגובה ראשונה לתקשורת בשם "ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully