וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלריה: סהר שלו עוזב

20.4.2015 / 12:35

נמשכים רעשי המשנה במוסף "גלריה" היומי של הארץ: לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב האופנה של העיתון סהר שלו הודיע על עזיבה, והוא יעבור למלא את התפקיד בידיעות אחרונות, שם יחליף את שלי גרוס

סהר שלו. אסף עיני,
סהר שלו/אסף עיני

נמשכים רעשי המשנה במוסף "גלריה" היומי של הארץ: לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב האופנה של העיתון סהר שלו הודיע על עזיבה, והוא יעבור למלא את התפקיד בידיעות אחרונות. הוא יחליף בתפקיד את שלי גרוס, שהודיעה גם היא על רצונה לסיים את התפקיד. שלו אישר הבוקר כי הודיע לעורכיו על עזיבה.

סהר שלו הצטרף ל"גלריה" בשנת 2009 לבקשת ליסה פרץ, אז עורכת המוסף, בעת שכתב ביחד עם אייל דה ליאו את בלוג אופנת הגברים "הגרסונייר". קודם לכן שימש שלו כקופירייטר. השניים החלו יחד בכתיבת טור דו-שבועי קבוע למוסף, ובהמשך מונה שלו לתפקיד כתב האופנה של העיתון. בשנתיים האחרונת כתב את הטור לבדו, במקביל לסיקור תחום האופנה, ולצד טורו השבועי של מבקר האופנה שחר אטואן.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מוסף "גלריה" עבר בשנה החולפת שינוי מהותי ולמעשה פוצל לשניים - למוסף שישי מגזיני בעריכת ליסה פרץ, ולמוסף יומי חדשותי בעריכת רוני בר. הפיצול לווה במה שחלק מהעובדים ראו כהרעת תנאי העבודה שלהם, ולווה בשרשרת עזיבות בשל כך ובשל התגדות להפיכתו של המוסף למעין "דסק תרבות". בראש הפורשים היה סגן עורכת "גלריה" אולי ברוידא, שעזב את מערכת "הארץ" אחרי יותר מ-25 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully