וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בגלריה: חדשות אין, מגזין אאוט

3.12.2014 / 15:17

פרסום ראשון: לוואלה! ברנז'ה נודע כי החל מעוד שבועיים מוסף התרבות היומי של הארץ יהיה מבוסס על ידיעות חדשותיות, בעוד מגזיני העומק יידחקו רק לסופי השבוע. שינוי צפוי גם במצבת העובדים. האם מדובר ברמז לעתידו של המוסף העצמאי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינויים בפורמט מוסף "גלריה" של עיתון הארץ: חודש לאחר עזיבתה של ליסה פרץ את המוסף היומי וכניסתה של רוני בר לתפקיד, השינויים במוסף התרבות נמשכים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי החל מעוד שבועיים המוסף היומי יפתח בעמודי החדשות - ולא יכלול כתבות מגזין יומיות. הידיעות יעלו באופן שוטף גם במדור "גלריה" באתר הארץ, אשר גם אותו עורכת רוני בר. מספר כתבות המגזין של המוסף יצומצם משמעותית ואלו יפורסמו רק בסוף השבוע תחת עריכתה של ליסה פרץ.

השינויים יבואו לידי ביטוי גם בסידורי העבודה: אנשי המוסף יעבדו מעתה במשמרות עד לשעות הערב, לרבות ימי שישי ושבת. כתב העיצוב של המוסף, יובל סער, הודיע על התפטרותו והוא יסיים את התפקיד בסוף השנה. סער משמש בתפקיד מאז שנת 2004, והוא התייחס להתפטרות שלו בבלוג "פורטפוליו": "אין לי תלונות לאף אחד, הכל נגמר ברוח טובה", כתב. "הייתי שמח להמשיך ולכתוב בהארץ, אבל כנראה שזה הזמן להמשיך הלאה. בשלב הזה, אגב, אין לי מושג מה יקרה לתחום העיצוב ב'גלריה' מבחינת אופי ותדירות הסיקור". עוד נודע כי נדב הולנדר, נועה מלמד ואולי ברוידא יעבדו מעתה עם ליסה פרץ, העורכת כעת את מהדורת "גלריה שישי".

בעיתון הארץ אומרים כי השינויים נעשים לאור החתירה "לחיזוק עיתון סוף השבוע והמהדורה הדיגיטלית", אולם יש מי שרואים בשינויים הנוכחיים רמז לעתידו של המוסף העצמאי. כזכור, לפני כשלוש שנים וכחלק מהליך התייעלות דומה לזה שעובר על קבוצת הארץ בימים אלה, הוחלט לבטל את הדפסת מוסף הספורט כמוסף נפרד תוך הכנסתו אל תוך עמודי החדשות וצמצום משמעותי בהיקפו. חיזוק מהדורת "גלריה שישי" והפיכת המוסף היומי לממוקד חדשות ואונליין, עשויה לרמוז על הכוונה להפסיק ולהדפיס גם אותו.

רוני בר ביקשה שלא להגיב לידיעה. תגובת עיתון הארץ לדברים לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully