וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TAKE 2: הפרסומת למיזם הטלוויזיוני שוב לא עולה לאוויר

28.4.2015 / 13:24

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שוב השעתה קמפיין של המיזם הטלוויזיוני החדש TAKE, הפעם מחשש להטעיית הציבור. בחברה מאשימים את הרשות בכך שהיא פועלת על מנת למנוע טלוויזיה באינטרנט, ברשות מבהירים: "רוצים להגן על הצופים מהטעייה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומיים לאחר שפסלה את הקמפיין הפרסומי של המיזם הטלוויזיוני החדש TAKE, ברשות השנייה השעו גם את הקמפיין "המתוקן" עד שיקבלו הבהרות על אופי המיזם. הסבב הראשון של הפרסומות נפסל בטענה שנעשה שימוש בשמות תוכניות טלוויזיה, בין השאר בלהיט "זגורי אמפריה" של HOT ללא קבלת אישור. בחברה טוענים שהרשות עושה להום עוול בכך שהיא מעכבת את הקמפיין, אולם ברשות דורשים ממנה להבהיר להם בדיוק מה הוא השירות אותו היא מפרסמת.

בחברה יצאו לסבב פרסומות נוסף, אלא שהפעם התבקשו מפעילי המיזם להשיב על המספר שאלות והבהרות. שתי שאלות מרכזיות שעליהן מתבקשים במיזם להשיב הן: מהן אופי התכנים שאותם הוא מציע והאם אין בפרסומים הטעייה בכך שבמיזם מבטיחים טלוויזיה חינם - אולם דורשים דמי התקנה חד פעמים בסכום העולה על 500 שקלים.
חברת TAKE מציעה ממיר שבאמצעותו אפשר לקלוט את ערוצי עידן החינמיים, ובנוסף ללקט תכנים חינמיים מהאינטרנט.

ליאור בנאי, מנכ"ל TAKE, אומר בתגובה: "החלטת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הזויה ומגוחכת. לצערנו הרשות השנייה פועלת על מנת למנוע טלוויזיה חברתית באינטרנט תוך העלאת טיעונים קלושים המנותקים מהמציאות.
קשה להימנע מהתחושה כי הרשות החליטה לתקוע מקלות בגלגלי התחרות בענף הטלוויזיה שהציבור כה מייחל לה.
מדובר בהחלטה ארכאית שמתאימה יותר למדינות עולם שלישי, וטוב היה לו לא היתה באה לעולם כלל.
אין שחר לטענות השקר המופצות בימים האחרונים לפיהן TAKE מעודדת צפייה פיראטית באינטרנט".

ברשות השנייה ביקשו להבהיר כי לא מסובר בפסילת הקמפיין הפרסומי ובוודאי לא פסילת השירות החדש, אלא בהשעייה שנועדה לבדוק אין כל הטעייה בפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully