וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: יש משכורות - אין כסף לספקים

31.5.2015 / 12:44

עד הרגע האחרון לא היה ברור האם יצליחו ברשות השידור לשלם את משכורת חודש מאי לעובדים. כעת ממתינים ברשות למשרד האוצר ובמקביל פנו למשרד התחבורה בבקשה לקבל את הכסף מגביית אגרת הרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשות השידור לא יכולים לשלם לספקים ולנתוני השירות החיצוניים. זאת לאחר שברגע האחרון, רק היום בבוקר, נמצא כסף לתשלום משכורות לעובדים עבור חודש מאי.

כפי שפורסם השבוע בוואלה ברנז'ה, ברשות השידור פנו לאוצר בבקשה להעברה מידיית של 17 מיליון שקלים, על מנת שאפשר יהיה לשלם שכר לעובדים וחובות לספקים. באוצר טרם השיבו לפנייה ורק היום (ראשון) בבוקר התברר לעובדים שבכל זאת יקבלו את שכרם עבור חודש מאי. אולם את החובות לספקים, הנאמדים בכ-20 מיליון שקלים, לא תוכל הרשות לשלם. מדובר בחובות לחברות המספקות תקשורת, השכרות רכב, משדרים, אבטחה, ביטוח ועוד.

בינתיים, במקביל לפנייה למשרד האוצר, פנו ברשות למשרד התחבורה בבקשה להקדים את גביית אגרת הרכב, עד למועד שבו ניתן היה לגבות אגרה. אלא שמדובר במיליוני שקלים בודדים.

ברשות מתמודדים עם חוסר של כ-400 מיליון שקלים שאמור היה להיכנס מגביית האגרה. סכום שלא נכנס לקופת הרשות בשל חוסר הוודאות בסוגיית גביית האגרה, ההצהרות על ביטולה והיעדר החתימה של שר התקשורת, ראש הממשלה בנימין נתניהו, על התקנות לגביית אגרה, עד שיוקם תאגיד השידור הציבורי החדש.

מכונס הנכסים הרשמי ברשות השידור לא התקבלה תגובה, כך גם ממשרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully