וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות השידור פנו לאוצר: אין כסף למשכורות

27.5.2015 / 13:38

שר התקשורת נתניהו טרם חתם על התקנות לגביית אגרה, וברשות השידור מתמודדים עם חוסר של 400 מיליון שקלים, שאמורים היו להיכנס מגבייתה. לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשות דורשים מכחלון לקבל באופן מיידי 17 מיליון שקלים, לצורך תשלום משכורות לעובדים

הדרישות של כחלון: מנהל התכנון ומקרקעי ישראל. דוד קורן
הדרישות של כחלון: מנהל התכנון ומקרקעי ישראל/דוד קורן

ברשות השידור דורשים מהאוצר העברה מידיית של 17 מיליון שקלים, על מנת שאפשר יהיה לשלם שכר לעובדים וחובות לספקים.

קופת רשות השידור, הנמצאת תחת פירוק, ריקה. עד שלא יוקם תאגיד השידור הציבורי החדש, ההכנסות נשענות על גביית האגרה. אולם שר התקשורת נתניהו טרם חתם על התקנות לגביית אגרה, וברשות השידור מתמודדים עם חוסר של 400 מיליון שקלים, שאמורים היו להיכנס מגביית האגרה.

לאחר שתי הארכות החוק להקמת תאגיד השידור הציבורי החדש אמור להיכנס לתוקפו באוקטובר הקרוב, עד אז הכסף אמור להיכנס לרשות השידור באמצעות כספי האגרה. אלא שהשר הממונה על רשות השידור, קודם גלעד ארדן וכעת בנימין נתניהו, טרם הכריע בנושא גביית האגרה.

לפני כחודש הודיעה הרשות על הקפאת הפקות המקור הקניות. מדובר בהפקות שאמורות היו להירכש בהיקף של כ-100 מיליון שקלים. כעת, לוואלה ברנז'ה נודע כי בתחילת השבוע עלה החשש בקרב גורמים ברשות השידור שיתקשו לשלם שכר לעובדים.

ברשות ינסו לקבל אשראי לצורך תשלום משכורות חודש מאי, ובמקביל פנו למשרד האוצר בבקשה להעביר באופן מיידי סכום של 17 מיליון שקלים לצורך עמידה בתשלומים הדחופים ביותר.

מכונס הנכסים הרשמי ברשות השידור לא התקבלה תגובה, כך גם ממשרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully