וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה: הבהרה תלווה את הקמפיין שיוביל רפי גינת

27.7.2015 / 15:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי בצעד יוצא דופן הרשות השנייה דורשת מגופי השידור לציין באופן בולט את המילה "פרסומת" בקמפיין לתנובה שיוביל רפי גינת. הסיבה: חשש להטעיית הציבור עם הקמפיין שצפוי לכלול אלמנטים מתוכנית התחקירים, איתה מזוהה גינת

רפי גינת. שי אוקנין
רפי גינת/שי אוקנין

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הורתה לגופי התקשורת לציין באופן בולט וברור את המילה "פרסומת", בקמפיין לתנובה שאותו יוביל רפי גינת.

בצעד יוצא דופן ומחשש להטעיית הציבור, פנתה בשבוע שעבר הרשות השנייה לערוץ 10 ולזכייניות ערוץ 2 בדרישה שהקמפיין המתוכנן של גינת, ילווה בכתובית בולטת על המסך שתבהיר שמדובר בפרסומת, זאת כדי למנוע מצב שבו צופים יחשבו בטעות שמדובר בתוכנית תחקירים.

הקמפיין לחברת תנובה יעלה במסגרת המיזם החדש של גינת שייקא "רפי בודק", ויהיו בו אלמנטים הזכורים מתוכנית התחקירים "כלבוטק", שאותה הגיש גינת במשך 40 שנה. עוד לפני שעלה הקמפיין הבהירה הרשות השנייה כי יש חשש להטעיית הציבור ולכן ביקשה מראש להבהיר שלא מדובר בתוכנית תחקירים, אלא בפרסומת. דרישת הרשות השנייה מתייחסת גם לנגזרות מתוך הקמפיין כולו. כאמור, מדובר בצעד יוצא דופן שכן הדרישה היא להבהרה בולטת ובגודל משמעותי שיופיע על המסך.

ברשות השנייה לא הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully