וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

15.10.2015 / 11:14

שרון שפורר לא לבד ובדה מרקר נפרדים מכתב נוסף • מנגד, בערוץ 10 ממשיכים לגייס • ומי עזב את טיים אאוט לטובת מאקו • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

אחרי שתומר ורון עזב את "כלכליסט" לטובת גלי צה"ל ועירית אבישר מ"גלובס" יצאה לחופשת לידה, התא המצומצם של כתבי הבנקים נפרד מכתב "דה מרקר" סיון איזסקו, שעוזב לאחר ארבע שנים וחצי בתפקיד. איזסקו, שהחל את דרכו בעולם התקשורת לפני כתשע שנים ככתב שוק ההון של כלכליסט, צפוי לעזוב את תחום התקשורת, לא לפני שהצטייד בתואר Executive MBA מטעם אוניברסיטת תל אביב. את איזסקו שיעזוב בסוף החודש יחליף בתפקיד מיכאל רוכוורגר, המשמש ככתב שוק ההון בעיתון.

שינויים גם בטלוויזיה: ארנון גל עוזב את קסטינה תקשורת לטובת קודה תקשורת. במסגרת תפקידו החדש ישמש גל כעורך העונה השנייה של התוכנית "עושות חשבון" המשודרת בערוץ 10. במהלך שלוש השנים בהן עבד בקסטינה שימש גל כעורך "אנשים" ולאחר מכן ערך וביים את התוכנית "אומרים שהיה פה" עם יהונתן גפן. לפני שעבר לקסטינה שימש גל בשורה של תפקידים בערוץ 10, בהם עורך "צינור לילה" ורכז הכתבים של חדשות 10. "אני רוצה להודות מאוד לכל הצוות הנפלא שלי בקסטינה ובעיקר לאמנון רבי על האמון והפירגון. אני נרגש מאוד מהחזרה לערוץ 10, הבית שלי, ומההצטרפות לקודה, ורוצה להודות לרם לנדס ועמי טיר על ההזדמנות להוביל מערכת משובחת כמו זו של 'עושות חשבון'. גם בעונה הקרובה נשתדל לא לעשות חשבון לאף אחד", אמר. קודמו בתפקיד אגב, היה אבי זילברברג, אשר כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, התפטר אחר 5 תוכניות בלבד.

צלמי הספורט כבר לא לבד

ב-MAKO, האתר מבית קשת, פצחו בסבב שינויים אחרי החגים. מיטל שבח, בוגרת גלי צה"ל ועורכת המוזיקה לשעבר של MTV ישראל נכנסה לתפקידה כעורכת ערוץ המוזיקה וגיא פרחי ייפרד מהמגזין טיים אאוט לטובת סיקור תחום התרבות באתר. שינויים גם בערוץ האוכל עם מנויה של לי פלר לתפקיד סגנית העורכת.

שני תאים נוספים לארגון העיתונאים: תא כתבי רכב ותא צלמי ספורט, שמצטרפים לתא מבקרי הקולנוע. תא צלמי הספורט הוקם, בין היתר, לאחר תקיפתו של צלם "הארץ", ניר קידר על ידי מאבטחים במגרש הכדורגל סמי עופר. בינתיים נערכה פגישה ראשונה בהשתתפות נציגי ארגון העיתונאים ונציגי התא עם דוברי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה. ניר קידר, חבר התא, מסר: "חשוב לנו לקדם את הפעילות של צלמי הספורט באירועים השונים, לקדם שיתוף פעולה עם ההתאחדויות השונות ולהביא את הספורט במיטבו לקהל הרחב".

על הסילבוס - שי גל

אחרי שלל פאנלים - השלמת הכנסה נוספת ללינוי בר גפן: היא ושי גל ישמשו כמרצים בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל. גל המשמש ככתב המגזין של המהדורה המרכזית וכתב אולפן שישי של חדשות 2, יעביר החל משנת הלימודים הקרובה סדנה בשם "חדר חדשות". בר גפן, המגישה את התוכנית "עושות חשבון" בערוץ 10, תעביר סדנה שנתית בשם "עיתונות כתובה ומשודרת", שתעסוק בכתיבה ועריכה בעיתונות המודפסת, המשודרת והמקוונת. יובל דרור, דיקאן בית הספר לתקשורת במכללה למינהל: "המרצים החדשים, לינוי ושי, הינם אנשי תקשורת ותיקים עם רקורד ארוך ומוכח בתקשורת הישראלית. אנו בטוחים שהסדנאות אותן יעבירו יעשירו את הסטודנטים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully