וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה להם מבט של כלבי תקיפה בעיניים"

2.5.2015 / 23:08

צלם "הארץ", ניר קידר, ניסה לצלם את חגיגת הניצחון של הפועל חיפה, והותקף על ידי שלושה מאבטחים: "הם תפסו אותי והכניסו לי אגרופים ולא יכולתי להתנגד בגלל שהחזקתי את הציוד. הייתי שק חבטות שלהם", מספר קידר לוואלה ברנז'ה

ניר קידר הותקף בסמי עופר. באדיבות המצולמים
קידר, הערב, בסמי עופר/באדיבות המצולמים
"הם תפסו לי את המצלמה, ואני צעקתי שיעזבו לי אותה, ואז תפסו אותי שלושה חבר'ה, הם הרימו אותי ממש, ואני לא בחור קטן, והכניסו לי אגרופים לתוך הבטן"

צלם עיתון "הארץ", ניר קידר, הותקף על ידי מאבטחים באצטדיון סמי עופר בחיפה, כשניסה לצלם את שחקני הפועל חיפה, לאחר המשחק שהתקיים הערב (שבת). "ביקשתי לצלם בסוף המשחק את השחקנים שיורדים מהמגרש, ואז המאבטחים לא נתנו לי לעבור. הם תפסו לי את המצלמה, ואני צעקתי שיעזבו לי אותה, ואז תפסו אותי שלושה חבר'ה, הם הרימו אותי ממש, ואני לא בחור קטן, והכניסו לי אגרופים לתוך הבטן", סיפר קידר לוואלה ברנז'ה.

ביום שבת שיחקה קבוצת הפועל חיפה נגד הפועל פתח תקווה. המשחק הסתיים בניצחון מפתיע של הפועל חיפה. קידר ניסה לצלם את שמחת השחקנים על המגרש. אלא שאז הוא הותקף לטענתו על ידי המבטחים של חברת "התאמה", שבנוסף מעניקה חסות לקבוצת הפועל חיפה.

קידר מספר שבסיום המשחק ניסה להיכנס למגרש מהיציע של אוהדי הפועל פתח תקווה ואז הותקף. מלבד חבלות, אומר קידר, המאבטחים שתקפו אותו הרסו לו ציוד בשווי של עשרות אלפי שקלים. "המאבטחים עמדו שם במעבר, בין המגרש ליציעים. המבט שהיה להם בעיניים היה כמו של כלבי תקיפה, שלא רואים שום דבר בעיניים. הם תפסו אותי והכניסו לי אגרופים ולא יכולתי להתנגד בגלל שהחזקתי את הציוד. הייתי שק חבטות שלהם".

חברת האבטחה: "נערוך בירור"

מי שסייע לקידר היה הקולגה שלו, צלם ידיעות אחרונות גיל נחושתן, שגם תיעד את התקיפה. קידר עצמו, ניסה להשיג את הצילום ממצלמות האבטחה באצטדיון, אבל בינתיים ללא הצלחה. בהמשך הגיש קידר תלונה במשטרה.

קידר, צלם ספורט כבר יותר מעשור, הותקף בעבר אבל לדבריו מעולם לא בכזאת עוצמה. "העבודה שלנו היא עבודה מסוכנת", הוא אומר, "אני מלא חבלות ואני זוכר איך אחד המאבטחים הסתכל עליי, אני זוכר את המבט בעיניים, כשהוא הכניס לי אגרוף בבטן, כמו מתאגרף שמכניס לך מלמטה".

מחברת האבטחה נמסר כי בעקבות תלונתו של קידר הורה הבעלים למנכ"ל החברה, לפתוח בבדיקה לבירור האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully