וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד מפשיר הפקות מקור שהוקפאו ברשות השידור

18.11.2015 / 16:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי עמיר מאורי ששימש יועץ חיצוני ברשות השידור בתחום הפקות המקור, עבר לשמש באותו התפקיד בתאגיד השידור הציבורי. על הפרק: הפשרת חמש הפקות מקור בהיקף של כ-40 מיליון שקלים

עמיר מאורי. HOT,
מתחילים ב-5. עמיר מאורי/HOT

בשורה ליוצרים: תאגיד השידור הציבורי החל ברכישת הפקות מקור, לצד הליך איתור וגיוס מנהלים. בשלב הראשון נשכרו שירותיו של עמיר מאורי כיועץ חיצוני לבחירה וקידום הפקות המקור. מאורי שימש באותו תפקיד בשנה האחרונה ברשות השידור.

עם גיוסו של מאורי הוחלט להפשיר חמש סדרות דרמה בהיקף כספי של כ-40 מיליון שקלים. מדובר בסדרות שאושרו על ידי מאורי והנהלת רשות השידור, אולם ברשות נאלצו להקפיא את העבודה עליהן לאחר שמשרד האוצר עצר את הזרמת התקציבים.

הקפאת הפקות המקור ברשות השידור הייתה מכה עבור היוצרים וארגוני היוצרים יצאו למאבק שבמסגרתו פנו לשר האוצר משה כחלון בבקשה להזרים כספים ולמנוע את קריסתם הכלכלית של חברות הפקה ויוצרים. כעת הוחלט בתאגיד השידור הציבורי, שבראשו עומד המנכ"ל הזמני אלדד קובלץ, לחדש את העבודה על הסדרות, במקביל לרכישת הפקות מקור נוספות.

מאורי, שיסייע לתאגיד בהליך בחירת הפקות מקור, שימש בעבר בתפקיד משנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת בתחום התוכן, לפני כן שימש כמנהל בכיר בחברת HOT מתוכן 4 שנים כמנכ"ל ICP. לפני שהחל לשמש כיועץ חיצוני לרשות השידור ותאגיד השידור הציבורי, שימש במשך כשש שנים מנהל מחלקת הדרמה של קשת ולאחר מכן מנהל תחום הקולנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully