וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות: יוקדם הליך הפרישה מרצון - 40 עובדים יפרשו החל מהשבוע הבא

10.12.2015 / 14:42

כחצי שנה לאחר שקוצצו 20 עובדים מקבוצת "ידיעות אחרונות", לוואלה ברנז'ה נודע כי ביוזמת הוועד הוחלט להקדים את הפעימה השנייה של הליך הפרישה מרצון, ולקיימו עוד לפני המעבר לראשל"צ והחתימה על ההסכם הקיבוצי

בית ידיעות אחרונות. נמרוד סונדרס
פעימה שנייה בשני חלקים. בית ידיעות אחרונות/נמרוד סונדרס

הליך הפרישה מרצון בקבוצת "ידיעות אחרונות" במסגרת הפעימה השנייה הוקדם ויחל ביום שלישי הקרוב, עוד לפני המעבר לראשון לציון - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

היום (חמישי) הודיעו נציגי עובדי קבוצת ידיעות אחרונות, כי הפעימה השנייה בהליך הפרישה מרצון, שבמסגרתו צפויים לפרוש 40 עובדים נוספים יחולק לשני שלבים. מדובר ב-40 עובדים שיפרשו או יקוצצו, במידה שמספר הפורשים מרצון לא יעמוד במכסה שנקבעה. הליך הפרישה מרצון שיחל בשבוע הבא, הוא בנוסף ל-20 העובדים שפרשו מהקבוצה לפני כחצי שנה.

הפעימה השנייה תחולק גם היא לשניים. בשלב הראשון יפרשו עובדים מקבוצת ידיעות אחרונות, בהם מ"לאשה", XNET ו"כלכליסט" - זאת עד למעבר הקבוצה על כל שלוחותיה לראשון לציון והחתימה על הסכם קיבוצי בין העובדים להנהלה. במהלך השלב הראשון תוכל הנהלת הקבוצה להטיל וטו על בקשות פרישה מרצון לעובדים מסוימים שיוגדרו כחיוניים.

בשלב השני אפשרות הווטו תוגבל ל-10% מהמועמדים לפרישה. מועמדים שיוטל עליהם וטו בשלב הראשון, יוכלו להציע לפרוש גם במהלך השלב השני - לאחר המעבר לראשון לציון שנקבע לחודש ינואר.

"ההיבטים הכספיים בשני חלקי הפעימה יהיו זהים וכוללים בין השאר פדיון ימי חופשה, דמי הבראה, השלמת פיצויי פיטורים ומענק פרישה שייקבע לפי גיל וותק בקבוצה", כך מסר ועד העיתונאים לעובדים, "במקביל אנחנו ממשיכים במגעים עם ההנהלה בעניין ההסכם הקיבוצי ותנאי העבודה לאחר המעבר לראשון לציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully