וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות: יש דד ליין למעבר

11.11.2015 / 17:53

לעובדי ידיעות אחרונות נמסר כי בינואר תעבור פעילות הקבוצה, כולל ציוד המחשבים והריהוט הישנים, לראשון לציון. במסגרת המעבר תצא לפועל הפעימה השנייה בהסכם הפרישה מרצון

בית ידיעות אחרונות. נמרוד סונדרס
בסך הכל יפרשו כ-60 עובדים. בית ידיעות אחרונות/נמרוד סונדרס

עובדי "ידיעות אחרונות" צפויים לעבור לראשון לציון כבר בתחילת ינואר. עובדים סיפרו לוואלה ברנז'ה כי במהלך השבוע בישיבה מיוחדת שנערכה בעיתון, נמסר להם המועד שנקבע למעבר וצוין בפניהם כי למקום החדש יועברו גם המחשבים והריהוט הישנים, שכן בשלב זה אין כל כוונה להשקיע ברכישת ציוד חדש.

המעבר של כל זרועות קבוצת ידיעות אחרונות, כולל העיתון כלכליסט ואתר ynet, לווה בקיצוצים של כ-60 עובדים מכלכליסט, לאשה ו-XNET.

להליך הפרישה נקבעו שתי פעימות: הראשונה שיצאה לפועל באוגוסט האחרון עם החתימה על הסכם הפרישה והשנייה עם המעבר לראשון לציון, בסמוך לחתימה על הסכם קיבוצי. על פי ההסכם שנחתם בין ההנהלה לעובדים, בפעימה השנייה יקוצצו 40 עובדים.

בנוסף הוסכם כי במידה שמספר הפורשים מרצון יהיה קטן מהמכסה שנקבעה תוכל ההנהלה לפטר עובדים. אולם הפיטורים ייעשו תחת שני תנאים: לאחר המעבר לראשון לציון ולאחר החתימה על ההסכם קיבוצי. במקרה שההסכם לא ייחתם עד 31 במרץ תוכל ההנהלה לפטר עובדים.

בתוך כך בשבועות האחרונים מתקיימות ישיבות משא ומתן בין ההנהלה לארגון העיתונאים וועד העובדים במטרה לגבש ולחתום על הסכם קיבוצי.

מידיעות אחרונות לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully