וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פוסט" יהפוך ל"מעריב הבוקר"

20.12.2015 / 17:15

שמו של החינמון "פוסט" יוחלף ל"מעריב הבוקר" החל מינואר. הוא יחולק חינם במקביל ל"מעריב השבוע" שימשיך להיות מופץ בתשלום. מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט לוואלה ברנז'ה: "המהלך יאפשר לנו להרחיב את החשיפה"

רונית חסין הוכמן. מרק סלם,
130,000 עותקים חינם. רונית חסין הוכמן/מרק סלם

עכשיו זה סופי: החינמון "פוסט" משנה את שמו והחל מינואר יחלוק חינם בשם "מעריב הבוקר", במקביל להפצת "מעריב השבוע" תמורת תשלום.

כפי שפורסם לפני כחודש וחצי, במסגרת תהליך של כינוס מותגים בקבוצת הג'רוזלם פוסט, נבדקה האפשרות לשנות את שמו של "פוסט" ל"מעריב". בטרם הוחלט באופן סופי על שינוי השם, הגישה הקבוצה בקשה למשרד הפנים ולאחר שהובהר כי לא חלה על העיתון כל הגבלה, הוחלט להוציא לפועל את המהלך.

החינמון עם השם החדש "מעריב הבוקר" לא יחליף את העיתון "מעריב השבוע", שיישאר באותה המתכונת וימשיך להימכר בכסף. כמו כן, לא צפויים שינויים בצוות הכתבים והוערכים בעקבות שינוי השם.

בשלב זה, כך מדגישים בקבוצת הג'רוזלם פוסט, שתי הגרסאות יופצו במקביל: "פוסט" שיהפוך ל"מעריב" יופץ חינם בבתי קפה, מרכזי עסקים ותחנות רכבת ו"מעריב השבוע" יופץ תמורת כסף בקיוסקים ובקרב מנויים.

אל מהלך איחוד המותגים יצא הבעלים של קבוצת הג'רוזלם פוסט, אלי עזור, לאחר שקבוצת דור אלון שהחזיקה ב-50% מחינמון יצאה מהשותפות. עזור, שרכש את עיתון מעריב משלמה בן צבי לפני כשנה וחצי, הצליח לחזק את העיתון. בחציון הראשון של 2015 הגיע "מעריב" בסקר TGI לחשיפה של 4.2%, לעומת 2.9% בחציון השני של 2014.

"מעריב הבוקר" שיחזק את המותג "מעריב", צפוי להיות מופץ חינם בכ-130,000 עותקים, והוא יכלול מדורי חדשות, תרבות, עסקים, כתבות מוסף וספורט.

רונית חסין הוכמן, מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט מסרה לוואלה ברנז'ה: "קבוצת הג'רוזלם פוסט פועלת לקראת מהלך של כינוס מותגים. מעריב הוא העיתון שנחשב לשלישי בגודלו אחרי 'ישראל היום' ו'ידיעות אחרונות' מהלך זה יאפשר לנו להרחיב את החשיפה לקהלי יעד נוספים ובכך לחזק את מעמדו. העיתון היומי 'מעריב השבוע' והעיתון 'מעריב סופהשבוע' ימשיכו להימכר בגרסתם הנוכחית למנויים ובנקודות המכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully