וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר: "קשת עובדת בשני קווי זמן: 2016 ו-2020"

21.4.2016 / 12:19

בהרמת כוסית לכבוד חג הפסח שנערכה אתמול בקשת, המנכ"ל חזר על אמירתו בכנס EffecTV ואמר: "לצד ההתחדשות האביבית יש גם בהחלט עננים כלכליים, אין מקום בישראל ל-3 ערוצים. לכן אנחנו חייבים להשתנות ולא רק לשרוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקרב לרשת? אבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לצד ההתחדשות האביבית יש גם בהחלט עננים כלכליים, אין מקום בישראל ל-3 ערוצים. לכן אנחנו חייבים להשתנות ולא רק לשרוד. לנצח - עכשיו ובעתיד", כך אמר אתמול (רביעי) מנכ"ל קשת, אבי ניר, בהרמת כוסית שנערכה לעובדי החברה לכבוד חג הפסח. בכך חזר ניר על הדברים שאמר בכנס EffecTV שנערך בחודש מרץ, כי "אין היתכנות כלכלית לשלושה ערוצים מסחריים".

ניר הוסיף כי "קשת בנויה לקחת סיכונים, לעמוד באתגרים, יכולת המצאת התוכן והפיתוח, הזרוע הדיגיטלית והבין לאומית, כל אלו ועוד עוזרים לנו בהערכות שאנו כבר בליבה שלה, לקראת האתגרים הבאים".

עוד אמר ניר, "קשת היא ארגון מאד דינמי שמתחדש ומשתנה כל הזמן. עם זאת, אנחנו ברגע מאד מובחן בחיי הארגון, בעיצומו של מהלך התחדשות מקיף ומרחיק ראות. לא חושב שמאז שהקמנו את מאקו ו-ki היה רגע כזה. קשת עובדת כרגע בשני קווי זמן: 2016 ו-2020. המסכים משתנים, המודלים הכלכליים מתחדשים, 7 ימים, פורמטים מתחלפים ומתיישנים, העתיד כבר כאן ואנו לומדים ונערכים לעולם המשתנה".

ניר ציין כי "למעלה מ-10 תוכניות חדשות צפויות לעלות למסך קשת. במבט קדימה אנו ערוכים לקחת את הסיכונים הכרוכים, אתגר עצום, אבל המציאות דורשת התחדשות". באשר לזרועות הנוספות של קשת, ניר ציין כי "בדיגיטל - מאקו לוקח על עצמו מיזמים חדשים, הכי מאתגרים מזה שנים. בנוסף, התחלנו גם ברגל ימין עם פרויקט הגיימינג. הסנונית הראשונה, האפליקציה של חדר וחצי, עם יותר ממיליון הורדות".

לסיכום, ניר אמר כי "יש בקשת קבוצה מצוינת של אנשים שרוצה ויודעת להתחדש ולהתחרות. "לשמחתי יש לחברה הזו, לעובדים כאן, דירקטוריון ובעלי מניות ששותפים לגמרי בחזון הזה שנע בין 16 ל-20 ושמוכנים גם לתמוך בו באופן מאד נחרץ ומרחיק ראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully