וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכי העיתונים הכלכליים מצטרפים אל צוות מגישי "צבע הכסף"

15.5.2016 / 9:15

סבר פלוצקר, סמי פרץ, גלית חמי ועורכים כלכליים מובילים נוספים יגישו באופן קבוע את תוכנית הרדיו ברשת ב' ביחד עם פאר-לי שחר ושרון עידן

סבר פלוצקר בכנס גלובס דצמבר 2009. אורי לנץ
מצטרף לרשת ב'. סבר פלוצקר/אורי לנץ

החל מהשבוע הבא, יצטרפו אל צוות המגישים של התוכנית "צבע הכסף" ברשת ב' עורכי העיתונים הכלכליים מהעיתונות המודפסת בישראל, ויגישו אותה ביחד עם עיתונאי רשת ב' פאר-לי שחר ושרון עידן.

העיתונאים שיצטרפו אל צוות המגישים הקבוע של "צבע הכסף" הם; סבר פלוצקר, העורך הכלכלי הראשי של "ידיעות אחרונות"; סמי פרץ, העורך הראשי של TheMarker; יהודה שרוני, העורך הכלכלי של "מעריב"; גלית חמי, העורכת הראשית של "כלכליסט"; נעמה סיקולר, ראש מערכת החדשות של "כלכליסט"; ודפנה הראל כפיר, לשעבר מ"גלובס", מתמחה בתחום הצרכנות.

בנובמבר האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה שרדיו ללא הפסקה FM103 יוותר על שם התוכנית "צבע הכסף", שחזרה לרשת ב', והתוכנית ברדיו ללא הפסקה תיקרא "איפה הכסף". זאת לאחר שרשות השידור הוציאה צו מניעה זמני במעמד צד אחד נגד השימוש בשם. המחלוקת החלה כאשר מגישת התוכנית הכלכלית של רשת ב' "צבע הכסף", ענת דווידוב, ועורכת התוכנית יעל איילון פרשו מרשות השידור, במסגרת הליך הפרישה מרצון. השתיים עברו לרדיו ללא הפסקה והחלו להגיש תוכנית כלכלית יומית, הנושאת את אותו השם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully