וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד טכני: רדיו ללא הפסקה יוותר על השם "צבע הכסף"

10.11.2015 / 11:12

לוואלה ברנז'ה נודע כי רדיו ללא הפסקה ייאלץ להסתפק במגישה ובעורכת ולוותר על השם "צבע הכסף", לאחר שברשות השידור הוציאו צו מניעה נגד השימוש בשם המזוהה עם רשת ב'. כעת שוקלים ברדיו להגיש תביעה נגד רשות השידור על גרימת נזקים

ענת דוידוב. באדיבות המצולמים
"בוחנים אפשרויות". ענת דוידוב/באדיבות המצולמים

רדיו ללא הפסקה FM103 נאלץ לוותר על השם "צבע הכסף" שחוזר לרשת ב' ומעתה התוכנית תיקרא "איפה הכסף", לאחר שרשות השידור הוציאה צו מניעה זמני במעמד צד אחד נגד השימוש בשם. אולם בזאת לא תמה המחלוקת סביב שם התוכנית הכלכלית היומית וברדיו שוקלים להגיש תביעה נגד רשות השידור על גרימת נזקים.

המחלוקת החלה כאשר מגישת התוכנית הכלכלית של רשת ב' "צבע הכסף", ענת דווידוב, ועורכת התוכנית יעל איילון פרשו מרשות השידור, במסגרת הליך הפרישה מרצון. השתיים עברו לרדיו ללא הפסקה והחלו להגיש תוכנית כלכלית יומית, הנושאת את אותו השם. ברשות השידור זעמו על השימוש בשם ובפורמט, ובמחלקה המשפטית פנו לפני פחות משבועיים לרדיו ללא הפסקה בדרישה לחדול משימוש בשם בטענה להפרת זכויות, טרם נקיטת הליכים.

אתמול (ראשון) לאחר שברשות השידור הוציאו צו מניעה נגד השימוש בשם במעמד צד אחד, נאלצו ברדיו ללא הספקה לוותר עם השם. מנגד, בקול ישראל הודיעו כי התוכנית הוותיקה ממשיכה לשדר תחת אותו השם ברשת ב', בהגשתם של העיתונאי והשדרן ניסים קינן והעורכת והמגישה פאר-לי שחר.

מרדיו ללא הפסקה נמסר בתגובה: "אנחנו בוחנים את האפשרויות שלנו מול היועצים המשפטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully