וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בתקציב הפרסום של הרשות למלחמה בסמים: "קמפיינים חסרי משמעות"

5.6.2016 / 14:56

הוועדה למלחמה בסמים של הכנסת תקיים השבוע דיון מיוחד בתקציב הפרסום של הרשות, זאת בעקבות עלייתו לאוויר של קמפיין ארצי שבמרכזו פרסומת המתארת מקרה של נערה שעישנה ג'וינט ובעקבות כך נהרסו חייה; ח"כ זנדברג יוזמת הדיון: "בזבוז כספי ציבור"

חברת הכנסת תמר זנדברג בעצרת בעד לגליזציה לסמים קלים בכיכר רבין בתל אביב. דרור עינב
"הסיכוי לתרום להסברה אמיתית ומשמעותית אפסי". ח"כ זנדברג/דרור עינב

הוועדה למלחמה בנגע הסמים תקיים ביום רביעי הקרוב דיון מיוחד בתקציב הפרסום של הרשות למלחמה בסמים ובאופן קבלת ההחלטות הנוגעות אליו, זאת בעקבות עלייתו לאוויר בשבוע שעבר של קמפיין ארצי שבמרכזו פרסומת המתארת מקרה של נערה שעישנה ג'וינט ובעקבות כך נהרסו חייה. יו"ר הוועדה ח"כ תמר זנדברג החליטה לכנס דיון דחוף שבו תידרש הרשות להציג את תקציב הפרסום המלא שלה, את אופן קבלת ההחלטות ומדידת האפקטיביות של הקמפיינים הנבחרים, הממומנים כידוע מכספי ציבור.

לדברי זנדברג, "נדהמתי לשמוע את הפרסומת הארכאית שלא מחוברת למציאות בשום צורה, אשר הסיכוי שלה לתרום להסברה אמיתית ומשמעותית אפסי. לא ברור לי באיזה אופן מתקבלות ההחלטות ברשות ומוצאים כספי הציבור המושקעים בה אם כזו פרסומת עולה לאוויר בקמפיין ארצי ועד כמה הגורמים שהמציאו ואישרו אותה מבינים את תפקידם ומבצעים אותו באופן הטוב ביותר. הדיון ביום רביעי נועד לחשוף לציבור את חלוקת תקציב הפרסום ברשות ואת האופן שבו מתקבלות החלטות, על מנת שכספי משלם המסים לא ימשיכו להתבזבז על קמפיינים חסרי משמעות שנשמע כאילו נכתבו לפני 40 שנה".

הדיון יתקיים ביום רביעי בבוקר בכנסת וצפויים להגיע אליו בכירי הרשות וחברי כנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully