וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה מהיר: מוטי מורל הפסיק לעבוד עם ענבל אור

8.6.2016 / 13:20

לוואלה ברנז'ה נודע כי פחות מחודש לאחר שהחלו לעבוד ביחד, יועץ התקשורת הפסיק ללוות את יזמית הנדל"ן החשודה בהעלמת מסים והונאה. עדיין לא ברור מי ישמש כיועץ התקשורת החדש של אור, שהחליפה מספר יועצים מאז שהפרשה התפוצצה

מוטי מורל. ברני ארדוב
האחרון שפרש מהתפקיד. מוטי מורל/ברני ארדוב

פחות מחודש לאחר שהתחיל לעבוד עם ענבל אור, מוטי מורל הפסיק לשמש כיועץ התקשורת של יזמית הנדל"ן – כך נודע לוואלה ברנז'ה. עדיין לא ברור מי יהיה יועץ התקשורת החדש של אור, שהחליפה בתקופה האחרונה מספר יועצים.

זמן קצר לאחר התפוצצות הפרשה, היחצ"ן רני רהב שליווה את אור - החשודה בהעלמת מסים, הונאה והלבנת הון - הפסיק את ההתקשרות עמה בעיצומו של המשבר. לאחר מכן, אור פנתה למשרדו של רונן צור, אותו עזבה ב-2011. אבל, לאחר הראיון שאור העניקה בתחילת אפריל ל"אולפן שישי" ללא ידיעתו של צור, ראיון בו היא אף פרצה בבכי, צור החליט להפסיק את ההתקשרות עם אשת הנדל"ן.

אור אף פנתה ליועצת רותם טוני - שליוותה בהתחלה את משפחת החייל היורה, אלאור עזריה - כדי שתייעץ לה בזירה התקשורתית, ואולם לבסוף היא החלה לעבוד עם מורל לפני כמה שבועות. מלבד יועצי תקשורת, אור גם החליפה מספר עורכי דין מאז שהפרשה התפוצצה. העו"ד שמלווה אותה כעת הוא אילן בומבך, כאשר לפניו היא עבדה עם שלמה טופז, יעקב וינרוט, עמית חדד, ראובן בילט, דן נובהארי ועוד.

אור סירבה להגיב לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully