וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבת הירידה מהאוויר: אין עורך

27.6.2016 / 14:14

גם זו סיבה לפגרה: לוואלה ברנז'ה נודע כי בערוץ 10 הוחלט כי "הכל כלול" אינה יכולה להמשיך ולהתנהל ללא עורך קבוע, והתוכנית הוצאה לחופשה. ערוץ 10: "התוכנית תחזור בתחילת יולי עם תחקירים וכוחות מחודשים"

סיון כהן. ניר פקין
ממתינה לצוות. סיון כהן/ניר פקין

תוכנית הצרכנות של ערוץ 10 "הכל כלול" הוצאה אתמול (ראשון) לפגרה של שבוע מסיבות שניתן לכנותן תמוהות, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפי גורם בערוץ, סמנכ"ל התוכניות בערוץ זיוית דוידוביץ, החליטה כי התוכנית אינה יכולה להמשיך ולהתנהל ללא עורך קבוע, והחליטה להוציאה לחופשה עד ל"התחמשותה" בצוות חדש.

כזכור, בחודשים האחרונים אין ל"הכל כלול" עורך קבוע, ומי שערכה עד כה את התוכנית היא המגישה סיוון כהן. לכן, לא ברור מדוע הוחלט דווקא עכשיו להוציא את התוכנית לפגרה על מנת למצוא עורך. בנוסף לכך, בשבועות האחרונים נרשמו מספר עזיבות בצוות העובדים של התוכנית, כולל הכתב אלדר גילן ומספר מפיקים ותחקירנים. לטענת גורם בתוכנית, הצוות התחלף והתפקידים אוישו בעובדים חדשים.

באפריל פורסם בוואלה ברנז'ה כי גילרן התחזה לאיש עסקים על מנת שיוכל להיכנס ולצלם את המשרדים של ענבל אור, בטענה שהוא מעוניין לרכוש את תכולת המשרדים. בכתבה הוצג מבט מבפנים על משרדי החברה של אור, כאשר במסגרת הכתבה גילרן הראה את המשרדים השונים כולל את המשרד של אור, חדר הישיבות והלובי.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "ערוץ 10 גאה מאד בתוכנית 'הכל כלול' שנוגעת בכל יום בנושאים הנוגעים בחברה והצרכנות הישראלית בהצלחה מרובה ובכבוד. התוכנית יצאה לחופשה בת שבוע וב-3 ביולי תחזור למסך עם תחקירים וכוחות מחודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully