וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עמד מאחורי הקלעים של התנצלות לוינשטיין?

27.7.2016 / 13:45

לוואלה ברנז'ה נודע כי המכינה הקדם-צבאית בעלי שכרה את שירותיהם של יועצי התקשורת אבי בניהו ואיתמר פליישמן כדי לסיים את הסערה התקשורתית סביב אמירתו של הרב יגאל לוינשטיין

אבי בניהו החשוד בפרשת הרפז השתתף בטקס של המשטרה. יותם רונן
על תקן היועץ. אבי בניהו/יותם רונן

לאחר שעורר סערה כשאמר שהומואים הם "סוטים שמטריפים את המדינה", אתמול (שלישי) התנצל ראש המכינה הקדם-צבאית בעלי, הרב יגאל לוינשטיין, ושלח מכתב הבהרה למנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (במיל') אודי אדם. ההתנצלות לא הגיעה, מתברר, בחלל ריק ולוואלה ברנז'ה נודע כי המכינה שכרה את שירותי הייעוץ של דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, ושל הדובר לשעבר של שר החינוך נפתלי בנט, איתמר פליישמן – שעבד גם עם הח"כ לשעבר ינון מגל. השניים ייעצו ללוינשטיין להתנצל בהקדם על מנת לסיים את מסע הדה-לגטימציה בו עמד, גם אל מול הציבור הדתי-לאומי. בנוסף, סייעו לו בעבודה אל מול התקשורת.

במכתב ההבהרה לוינשטיין כותב כי "דבריי התפרשו על ידי רבים בצורה שלא התכוונתי אליה, כאילו אני מבקש להדיר מצה''ל חלק כזה או אחר מן האוכלוסייה, או לפגוע בערך הרעות שכולנו אמונים עליו. לכולם יש מקום בצה''ל, ללא קשר לרקע שלהם, להשקפת עולמם או לנטיותיהם האישיות".
לפני כשבוע וחצי לוינשטיין צוטט בכנס "ציון וירושלים", כשהוא אומר: "יש פה תנועה מטורפת של אנשים שפשוט איבדו את הנורמליות של החיים והקבוצה הזו מטריפה את המדינה והיא נכנסה לצבא בכל הכוח ואיש לא מעז לפתוח את הפה ולצפצף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully