וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט שפורר: צניחה בהשקעה בפרסום של חברת הנדל"ן התובעת

7.8.2016 / 16:30

מנסה להישאר מתחת לרדאר? לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, urban נדל"ן הפסיקה לפרסם מודעות בתקשורת מסוף יולי. שמה של החברה עלה לאחרונה לכותרות בעקבות הפרסום על התביעה שמתנהלת נגד שרון שפורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון שפורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת urban נדל"ן (ששמה הקודם ד.ד. מיזמים) הפסיקה לפרסם מודעות בתקשורת מסוף יולי. שמה של החברה עלה לאחרונה לכותרות בעקבות הפרסום על התביעה שהיא מנהלת נגד העיתונאית שרון שפורר. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שסופקו לבקשת וואלה ברנז'ה, החברה פירסמה קמפיינים בסכום של כ-1.1 מיליון שקל מתחילת השנה. את הסכום העיקרי הוציאה urban בחודש מאי, על שני קמפיינים שקשורים לפרויקט של החברה. הפרסום האחרון של החברה בתקשורת היה ב-27 ביולי.

בתחילת אוגוסט פורסם כי בית המשפט התיר, בעקבות בקשה שהוגשה על ידי "העין השביעית" ועמותת "הצלחה", לפרסם פרטים על תביעת דיבה נגד שפורר בסך 1.68 מיליון שקל. מאז, המקרה פורסם בכמה כלי תקשורת, בין היתר ב"גלובס" ובראיונות ששפורר העניקה לגל"צ ולתוכנית "הצינור" בערוץ 10. התובעת טענה כי בשל החלטת בית המשפט העליון שניתנה שנים קודם לכן, קיים איסור לפרסם פרטים שיזהו את העבריין המורשע.

ב-2013 שפורר חשפה בסדרת כתבות כי דוד (דודו) דגמי, ממקימי החברה, הוא סוחר נשים לשעבר. בנוגע לחברה, שפורר כתבה בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה: "לא יכול להיות שאנשים יעשו את העסקה המהותית בחייהם, שזה לקנות דירה, ולא יידעו ממי הם קונים. זה לא הגיוני ולא נתפס בעיניי. אל תעשו עסקים עם חברת ד.ד מיזמים על שלל חברות הבנות שלה - כי מדובר בחברה מפוקפקת".

במיזמים טענו כי הפוסט של שפורר פגע בשמה הטוב של החברה - שאיננה "מפוקפקת". החברה כאמור שינתה מאז את שמה וטוענת כי דגמי כבר אינו קשור עימה. דגמי היה ייבואן נשים עד לאמצע העשור הקודם, והפעיל רשת שפיתתה צעירות מרוסיה, אוקראינה ובלרוס, לבוא לישראל כשהוא מבטיח להן עבודה במועדוני חשפנות או במלצרות. הנשים הובאו לרשת של "דירות דיסקרטיות" במרכז בבעלותו של דגמי עם שותפים נוספים - שם נאנסו לתת שירותי מין בכפייה. דגמי אף מכר את הנשים לסרסורים אחרים תמורת 7,000-5,000 דולר.

לאחר מעצרו, ב-2009, דגמי הפך לעד מדינה, וסייע להרשיע ארבעה משותפיו, שנשפטו לתקופות מאסר של עד 18 שנים. שמו של דגמי נאסר לפרסום בעקבות הסכם עד המדינה שנחתם עמו. לאחר מכן, בית המשפט התיר את הפרסום, מאחר שדגמי שינה את שמו. כיום אסור לפרסם את שמו החדש של דגמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully