וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאזינים (שוב) זועמים על קופמן; "ראית פעם רוסי שלא שותה ויסקי?"

23.8.2016 / 12:31

קופמן התייחס בתוכנית הספורט ב-103FM להרגלי השתייה אשר הושמעו כנגד מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. רדיו ללא הפסקה: "דבריו של רון קופמן בתוכנית הספורט כפי שהוצגו בפניה הוצאו מהקשרם"

רון קופמן. ניר פקין
"משחיר לא רק מגזר שלם". קופמן/ניר פקין

רון קופמן ממשיך להסתבך: לאחר שהושעה מכיוון שכינה את שרת התרבות מירי רגב בהמה, רמז אתמול (שני) ברדיו ללא הפסקה כי כל הרוסים שותים - ועורר את זעמם של המאזינים. קופמן התייחס בתוכנית הספורט ב-103FM להרגלי השתייה אשר הושמעו כנגד אירה ויגדורצ'יק, מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, ואמר: "ראית פעם רוסי, רוסייה או יוצא חבר העמים, שלא שותה ויסקי?".

אחד המאזינים, פעיל חברתי בשם ולדימיר בליאק, אף שיגר מכתב זועם למנכ"ל התחנה אור צלקובניק, אשר הגיע לידי וואלה ברנז'ה, וטען כי "מדובר באמירה אומללה, מכלילה, אשר פוגעת בצורה גסה בציבור גדול מאוד, המונה מעל 1.2 מיליון אזרחי מדינת ישראל. המשפט הגזעני הזה משחיר לא רק מגזר שלם בציבוריות הישראלית, אלא גם ואולי בעיקר, את התחנה שלכם".

עוד כתב בליאק כי "לא ניתן להתעלם מאמירתו הגזענית של רון קופמן ולהשאירה ללא השלכות. אני סמוך ובטוח כי כפי שידעת לטפל במקרה הקודם, אשר הוביל להשעייתו, תוכל גם הפעם להתערב ולקבל את ההחלטה המשמעתית הנכונה. לכל הפחות, מגיעה לציבור יוצאי חבר העמים התנצלות בשידור חי".

בנוסף, גם המטה למאבק בגזענות שיגר מכתב זועם לתחנה, ובו הם דורשים את השעייתו של קופמן ואת התנצלותו על האמירה. "חבל כי מר קופמן בחר לנצל לרעה את הפלטפורמה הציבורית של רדיו 103 על מנת להפיץ דעות חשוכות אלו. מצופה מאיש תקשורת בכיר כמותו לנהוג באחריות ולא ללבן את אש הגזענות", לפי המכתב.

בהנהלת התחנה מתכוונים לקיים היום שיחת בדיקה עם קופמן, ובה ידגישו בפניו כי אין מקום לאמירות פוגעניות כאלה ברדיו ללא הפסקה. בנוסף לכך, נשקלת האפשרות שקופמן אף יתנצל על האמירה בתוכנית שתשודר הערב.

כזכור, קופמן הושעה מרדיו ללא הפסקה בשל אמירות בוטות שהעיר בתוכנית על רגב. קופמן התייחס להשתתפותה של שרת התרבות והספורט באולימפיאדה בריו ואמר: "רגב היא בורה, טיפשה, כמה טימטום יש באישה אחת? הופכת את הספורט הישראלי לסניף של מרכז הליכוד. היא פשוט נחותה, זה שהיא הולכת לבד - זה נס. האולימפיאדה היא מקום של ספורט. באולימפיאדה הבהמה הזאת מירי רגב היא כלום. אני מתבייש בבהמה הזאת". לאחר התוכנית, צלקובניק הודיע לקופמן על השעייתו בעקבות הדברים שאמר.

מרדיו ללא הפסקה נמסר בתגובה: "דבריו של רון קופמן בתוכנית הספורט כפי שהוצגו בפניה הוצאו מהקשרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully