וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון קופמן כינה את מירי רגב "בהמה" - והושעה מרדיו ללא הפסקה 103FM

8.8.2016 / 15:12

קופמן אמר עוד כי "רגב הופכת את הספורט הישראלי לסניף של מרכז הליכוד. היא פשוט נחותה, זה שהיא הולכת לבד - זה נס". מנכ"ל 103FM, אור צלקובניק, הודיע מיד לאחר התוכנית על השעייתו של קופמן ויידע גם את הרשות השנייה - שקיבלה תלונות רבות בנושא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הושעה מהתחנה. רון קופמן ומירי רגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

השדרן רון קופמן הושעה מרדיו ללא הפסקה 103FM בשל אמירות בוטות שהעיר אתמול (ראשון) בתוכנית על מירי רגב. קופמן התייחס אמש בתוכנית להשתתפותה של שרת התרבות והספורט באולימפיאדה בריו: "רגב היא בורה, טיפשה, כמה טימטום יש באישה אחת? הופכת את הספורט הישראלי לסניף של מרכז הליכוד. היא פשוט נחותה, זה שהיא הולכת לבד - זה נס. האולימפיאדה היא מקום של ספורט. באולימפיאדה הבהמה הזאת מירי רגב היא כלום. אני מתבייש בבהמה הזאת".

לאחר התוכנית, מנכ"ל 103FM, אור צלקובניק, הודיע לקופמן על השעייתו בעקבות הדברים שאמר. בנוסף לכך, צלקובניק הודיע על העניין לרשות השנייה - שקיבלה תלונות רבות בעקבות התבטאויות קופמן. בעקבות כך, נציבות פניות הציבור ברשות פתחה בבירור בנושא. ברשות מבהירים כי "לא היה מקום לאמירה בוטה זו. ביקורת לגופו של עניין לגיטימית ואף מתבקשת בחברה דמוקרטית, אך ביקורת לגופו של אדם המשפילה ומבזה אותו בין אם הוא איש ציבור או אדם פרטי, אינה ראויה".

מ-103FM נמסר: "שדרני התחנה מחויבים להשתמש בלשון נקיה ולהימנע כליל ממילים וביטויים שיש בהם משום עלבון אישי והסתה כלפי אדם, קבוצה באוכלוסייה, או גוף כלשהו. עקרונות אלו תקפים גם בעת מתיחת ביקורת, נוקבת ככל שתהיה, ואינם שוללים כהוא זה את חופש הביטוי הנהוג בתחנה. השדרן רון קופמן חרג מנהלים אלו ועל כן הושעה כבר אתמול משידורי התחנה".

זו לא ההשעיה הראשונה בחודש האחרון בתחנה. באמצע יולי פורסם בוואלה ברנז'ה כי רן שריג ודנה ספקטור הושעו מ-103FM. זאת לאחר שהשניים עישנו באולפן של רדיו ללא הפסקה, בניגוד להנחיות. צלקובניק הודיע לצמד המגישים, הנמצאים בזוגיות גם בחיים האמיתיים, כי הם מושעים ל-10 ימים ולא ישדרו בתחנה בשל הפרת הנהלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully