וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביטוח 9 מיליון הסירה פרסומת הלועגת לילדים קטועי אצבע

וואלה ברנז'ה

9.10.2016 / 15:30

לאחר שהתקבלו מספר תלונות ברשות השנייה על פרסומת המחקה ילד קטוע אצבע, בחברה החליטו להסיר אותה מיוזמתם. נציב פניות הציבור ברשות השנייה: "אין מקום להומור המגחך על בעלי מום ובעיקר ילדים"

קמפיין שוקה. שי וולץ,
שני כהן בקמפיין שוקה/שי וולץ

חברת הביטוח 9 מיליון הסירה היום (ראשון) משידור פרסומת עם השחקנית שני כהן כשהיא מגחכת על ילדים קטועי אצבע. זאת בעקבות פניית נציבות פניות הציבור ברשות השנייה, שקיבלה תלונות מהורים לילד קטוע אצבע שנפגעו מהפרסומת.

בימים האחרונים שודרה בערוצים השונים הפרסומת של חברת הביטוח המציגה את הקומיקאית שני כהן המנסה לשכנע זוג לקוחות שלא לעזוב את חברת הביטוח לטובת חברת הביטוח 9 מיליון - תוך שהיא אומרת כי המעבר עלול לגרום בין היתר לקטיעת אצבע ידו של בנם. כהן אף מחקה את הילד קטוע האצבע בפני ההורים ההמומים.

לאחר שידור הפרסומת, התלוננו צופים בפני נציבות פניות הציבור ברשות השנייה כי הפרסומת פוגענית. בין המתלוננים היה זוג הורים שבנם נולד ללא אצבע, שכתבו לנציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב: "מיום שבנינו נולד עם 4 אצבעות היו לנו חששות איך הוא יתקבל בחברה של ילדים אחרים. הפרסומת פוגעת ברגשותינו. נבקש להסירה".

בעקבות התלונות פנה רגב למפרסם, באמצעות אגף פרסומות ברשות השנייה, וביקש את התייחסותו. המפרסם הודיע כי בעקבות הפניות החליט להסיר את הפרסומת משידור. רגב מסר כי "טוב עשה המפרסם שהסיר את הפרסומת. אין לטעמי מקום להומור המגחך על בעלי מום ובעיקר ילדים".

מאיי.די.איי חברה לביטוח בע"מ נמסר: "במשרדי החברה התקבלו שתי פניות הנוגעות לפרסומת האמורה. מאחר והפניות נגעו ללבנו, החלטנו ביוזמתנו על הסרת הפרסומת באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully