וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל עזיבות ב"כלכליסט"; "תחושה של סוף תקופה בעיתון"

26.10.2016 / 12:34

לוואלה ברנז'ה נודע כי הכתבת הפוליטית של כלכליסט רוני זינגר הודיעה על עזיבתה את העיתון מקבוצת ידיעות. גם רכז הכתבים הוותיק רון גורדון פורש בשל מעבר לרשת. השניים מצטרפים לעזיבות נוספות מהחודשים האחרונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזיבות נוספות ב"כלכליסט": הכתבת הפוליטית רוני זינגר הודיעה אתמול כי היא מסיימת את תפקידה בעיתון הכלכלי מקבוצת ידיעות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בנוסף לזינגר, גם רון גורדון - ראש דסק בעיתון הכלכלי, המשמש כרכז כתבים מאפריל האחרון - הודיע לאחרונה על עזיבתו בשל מעבר לרשת.

במאי האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה על גל של פיטורים ועזיבות ב"כלכליסט". לאחר מכן פורסם כי עורך הדיגיטל של "כלכליסט" אלון רייס וכתב ההיי-טק אסף גלעד עזבו לסטארט אפ. בנוסף, סגן עורך מוסף "כלכליסט" דור צח עזב לאחרונה למאקו, כאשר דודו מצוינים, שהיה ראש דסק, צפוי להחליף אותו במוסף.

העזיבה הבולטת ביותר בתקופה האחרונה הייתה של שאול אמסטרדמסקי - שנחשב לטאלנט הבכיר ביותר בעיתון הכלכלי של "ידיעות אחרונות" – ועזב לטובת תאגיד השידור. גורם המעורה בפרטים סיפר לוואלה ברנז'ה כי אמסטרדמסקי עזב לאחר שב"כלכליסט" לא השוו לו את ההצעה שקיבל מהתאגיד - 30 אלף שקל - ובמערכת כועסים עליו בשל כך. גורם ב"כלכליסט" טוען כי העזיבה שלו היוותה מכה קשה ל"כלכליסט", שכן אמסטרדמסקי היה סוג של סמן לכל המערכת.

לדבריו, התחושה היא שגל העזיבות הזה הוא ביטוי של כמה תהליכים. "לאחר 8 שנים שהמערכת קיימת, חלק מהוותיקים חשים מיצוי ובשלים לעבור הלאה. גם המעבר לראשון לציון ולתנאי עבודה פחות נוחים בסופו של דבר גובים מחיר. בנוסף, גל הפיטורים והעזיבה של אמסטרדמסקי סימנו להרבה מהעובדים תחושה של סוף תקופה בעיתון", אמר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully