וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

9.9.2016 / 14:35

אחרי הפסקה ארוכה של המדור, נרשמו תזוזות רבות במערכות השונות: מי העורך החדש של אתר "הארץ", האתר של קשת מתחדש ב-4 עובדים חדשים – ומי עורך הספורט החדש של ynet?

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

תזוזות ב"הארץ": עורך מדור הספורט, אייל גיל, מונה לתפקיד עורך אתר "הארץ" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. גיל יחליף בתפקיד את אבי שרף, שישמש כעורך האתר באנגלית. סגן עורך דסק החוץ של הארץ, יונתן וובר, יחליף את גיל בתפקיד עורך ספורט הארץ.

מגל"צ ל-ynet: לוואלה ברנז'ה נודע כי כתב הספורט של התחנה הצבאית, שמואל מוניץ, עובר לקבוצת ידיעות. מוניץ ישמש כעורך במדור הספורט של ynet במקומו של אליסף דעואל - שהצטרף לצוות ההומפייג' של האתר במקום דרור עמיר, שמונה לסגן של אמנון מרנדה.

מקבוצת ידיעות למאקו: בוגרת "האח הגדול" רותם אייזק מונתה לעורכת ערוץ הבריאות של האתר מבית קשת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. אייזק מגיעה מקבוצת ידיעות ותחליף בתפקיד את קרן שפירא, שעוברת למחלקה המסחרית של מאקו. נעמה ברקן - שערכה את מדור התרבות ב"פנאי פלוס" –תשמש סגנית עורכת ערוץ התרבות במאקו, במקומו של בן טופח. טופח מצטרף למחלקת ההומפייג' של מאקו וישמש במקביל כתב התרבות באתר של קשת. ודור צח, ששימש כסגן עורך מוסף "כלכליסט", מונה לתפקיד סגן עורך מגזין הסופ"ש החדש של האתר מבית קשת, ויחליף בתפקיד את עמרי קירון.

תזוזה נוספת במאקו: גיל לוסטיג מונה לתפקיד סגן עורך ערוץ מאקו סלבס. לוסטיג מגיע מ-MTV ישראל ויחליף בתפקיד את שי צוף מור - שיעבוד במחלקה המסחרית של מאקו.

מקשת לרשת: גיל משעלי, שהיה כתב בידור במאקו סלבס עד לתחילת 2016, עובר ליריבה מרמת החיל. משעלי יקים מדור סלבס באתר רשת המתחדש, שצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים בפורמט דומה למאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully