וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחינוכית מורידים את הכפפות: "נפנה למבקר המדינה"

30.11.2016 / 12:30

עובדי החינוכית אשר פנו בנוגע לפעילות ההנהלה לנציב שירות המדינה ולשר החינוך בנט, וטרם נענו - מאיימים בפנייה למבקר המדינה: "כפילות התפקידים של המנכ"ל קובלנץ פוגעת קשות בתהליכי העבודה בטח"י"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שעתידו של תאגיד השידור מעורפל – ומתפרסמות ידיעות העוסקות באפשרות הדחתו של המנכ"ל אלדד קובלנץ – עובדי הטלוויזיה החינוכית מצידם רוצים פתרון לסוגיית המנכ"ל "הנעלם" לטענתם. כזכור, ועד עובדי החינוכית ביצע בחודשים האחרונים מספר פניות בנוגע למינוי מנכ"ל קבוע במקומו של קובלנץ – העסוק במאבקי התאגיד. בתחילת נובמבר נעשתה פנייה לשר החינוך נפתלי בנט ובמאי האחרון הם פנו לנציב שירות המדינה. ואולם, טרם התקבלה תשובה משני הגורמים הנ"ל.

במכתב שנשלח השבוע למשה דיין, נציב שירות המדינה, והגיע לידי וואלה ברנז'ה נטען כי "ועד העיתונאים הקודם פנה אליך במאי, בנוגע לתפקיד הכפול של מנהלת חטיבת התוכניות והיועץ המשפטי בטלוויזיה החינוכית. למרות פניות חוזרות ונשנות אליך, לא התקבלה תשובה".

בוועד מציינים גם כי "מנהלת החטיבה והיועץ המשפטי עובדים בתאגיד השידור הציבורי ומקבלים משכורתם בטלוויזיה החינוכית. הכפילות הזאת פוגעת קשות בתהליכי העבודה בטח"י. השניים ממעטים להגיע לתחנה, ישיבות נדחות ופעולות חשובות נדחות. לא יעלה על הדעת שניתן הכשר למהלך".

לסיכום, בחינוכית מבקשים לקבל תשובה מיידית בנושא ומציינים כי במידה שלא - הם יפנו למבקר המדינה. על המכתב חתומים לילך שזר, יו"ר וועד הטכנאים וההנדסאים בחינוכית ושמוליק כורזים, יו"ר וועד העיתונאים בחינוכית. גורם בוועד אף אמר לוואלה ברנז'ה כי "הגיעו מים עד נפש. כל כך הרבה דברים נדחים פה כי הם עסוקים עם התאגיד".

כזכור, בתחילת החודש פנו ועדי הטלוויזיה החינוכית לשר החינוך, נפתלי בנט, ודרשו ממנו "למנות לאלתר מנכ"ל קבוע לטלוויזיה החינוכית במקום המנהל שכבר מזמן איננו נוכח כאן". הוועדים גם ביקשו למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים האחרים מהחינוכית המועסקים בתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully