וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות גם מבית: עובדי החינוכית – "דורשים מחליף לקובלנץ"

9.11.2016 / 10:30

במכתב ששלחו ועדי הטלוויזיה החינוכית לנפתלי בנט, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הם דורשים למנות לאלתר מנכ"ל קבוע לערוץ "במקום המנהל שכבר מזמן איננו נוכח", ולמנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים האחרים מהחינוכית המועסקים בתאגיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועדי הטלוויזיה החינוכית דורשים משר החינוך, נפתלי בנט, למנות מנכ"ל קבוע לערוץ במקומו של אלדד קובלנץ. במכתב שנשלח בתחילת השבוע לבנט, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, נטען כי "יש למנות לאלתר מנכ"ל קבוע לטלוויזיה החינוכית במקום המנהל שכבר מזמן איננו נוכח כאן". הוועדים גם דורשים למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים האחרים מהחינוכית המועסקים בתאגיד. המכתב נשלח גם למנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן וליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן.

בנוסף לכך, הוועדים מבקשים מבנט לפעול לכלול את עניינה של הטלוויזיה החינוכית במסגרת דיוני הוועדה המשותפת לאוצר ולמשרד רה"מ, המתכנסת בימים אלה. "נראה לנו כי בדיון הציבורי בשאלת עתידו של השידור הציבורי, נשכחה הטלוויזיה החינוכית לחלוטין", נכתב.

הוועדים ציינו במכתב כי הציעו בעבר להקים את מתקני השידור הציבורי במתחם הטלוויזיה החינוכית בתל אביב, מה שלטענתם יחסוך כסף רב וייעל את העבודה המשותפת של כל גופי השידור. לסיכום הוועדים מצפים מבנט לתמוך בדרישתם להוציא את החינוכית ממסגרת התאגיד ולהשאיר אותה כיחידה במשרד החינוך.

במאי פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועד העיתונאים בטלוויזיה החינוכית מתנגד למינויה של דנה פרדו כעוזרת של דינה לניר. לפי הוועד, "העובדה כי מינוי זה נעשה ללא מכרז, ובעצם לתפקיד שאינו קיים, וכל זאת על מנת לאפשר לדינה לבצע את שני תפקידיה – הן בחינוכית והן בתאגיד השידור - אינו מקובל עלינו והבהרנו זאת להנהלה".

מהחינוכית לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully