וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי שיווק מפיצים: היח"צן שחשף בטעות את תוכן השיחה עם עיתונאי

30.11.2016 / 14:06

שיחה בין היחצ"ן גל בייסברג לעורך אתר הפרסום והשיווק אייס אלכסנדר כץ הופצה בקבוצת וואצאפ גדולה של אנשי תקשורת. כץ: "טוב לדעת שמישהו מקליט את השיחה ומפיץ אותה". בייסברג: "מתנצל. הטכנולוגיה בגדה בי". וואלה ברנז'ה לא תתפלא אם מדובר במהלך ייזום

יד מחזיקה סמארטפון על רקע שלט של שירותים ציבוריים. ShutterStock
הנמוך החדש/ShutterStock

קרב מלוכלך מאחורי הקלעים של עולם השיווק והפרסום בניסיון להיכנס לרשימת under 40 של אתר אייס הגיע היום (רביעי) לשיא, כאשר שיחה בין עיתונאי ליחצ"ן הופצה בקבוצת וואצאפ גדולה של אנשי תקשורת. השיחה, באורך כ-6 דקות, הייתה בין עורך אתר אייס אלכסנדר כץ לבין היחצ"ן גל בייסברג והופצה בקבוצת וואצאפ בשם "255 – מאגר מידע".

מטרת השיחה הייתה להכניס לרשימה של אייס את כל קבוצת מנהלי שיווק מצייצים, במקום רק את אחד מהם - שנבחר להכנס לרשימה על ידי עורך אייס. בייסברג אמר לכץ כי השלושה על סף פיצוץ: "הם רגע לפני המלחמה והנושא הזה יצית את המלחמה. אותי הזמינו להתערב כדי לסדר את העניינים ולאחד את השורות".

לאחרונה הוזכר שמו של בייסברג בפרשה מביכה אחרת כאשר בכובעו כיחצן של רשת ויקטורי וחברת משוב חקלאות הוא הוקלט בידי תחקירנית סמויה ששלחה חברת מודיעין עסקי. בהקלטות הוא חשף כי ניהל קמפיין תקשורתי שלילי נגד רמי לוי, הסית נגדו חקלאים וטמן לו פח בוועידת ישראל לחקלאות. מאוחר יותר אמר כי "המציא את הדברים".

לאחר הפצת השיחה בקבוצה, כץ כתב "טוב לדעת שמישהו מתקשר לדבר על בעיה מסויימת, מקליט את השיחה מפיץ אותה". בתגובה, בייסברג אמר "אני מתנצל. הטכנולוגיה בגדה בי. כל זה קרה באופן מכיסי. מחילה. מכל לבי. באמת".

כץ סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully