וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנים של פיוס? התאגיד משתף פעולה עם משרד החוץ – שתחת נתניהו

14.12.2016 / 11:25

לאחרונה החל שת"פ בין נתניהו ל"כאן בהקמה" - דרך משרד החוץ, כך נודע לוואלה ברנז'ה. תאגיד השידור מעביר סרטונים בהפקתו לענף מדיה חברתית בערבית במשרד החוץ, המתרגם אותם לערבית ומפרסם אותם בפלטפורמות החברתיות שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהואשם על ידי גורמים באופוזיציה ובתאגיד כי הוא מעוניין לסכל את מהלך הקמת התאגיד, לאחרונה החל שיתוף פעולה מסקרן בין נתניהו ל"כאן בהקמה" - דרך משרד החוץ. תאגיד השידור החל לעבוד ביחד עם ענף מדיה חברתית בערבית במשרד החוץ – כאשר כזכור, ראש הממשלה מכהן גם כשר החוץ.

במסגרת שיתוף הפעולה, מעביר התאגיד סרטונים בהפקתו, הענף מתרגם אותם לערבית (בליווי כתוביות) ומפרסם בפלטפורמות החברתיות שלו, בדגש על עמוד הפייסבוק "ישראל מדברת בערבית". שיתוף הפעולה מאפשר לענף לחשוף את העולם הערבי לפנים נוספות של ישראל, ועבור התאגיד מדובר בחשיפת תכניו לקהלים גדולים ורחבים נוספים. עד כה רמת החשיפה של הסרטונים מרשימה, בין 150-170 אלף גולשים שצפו בכל סרטון.

נתניהו ושר האוצר משה כחלון סיכמו בתחילת השבוע כי יפעלו לקדם בהקדם תיקון לחוק השידור הציבורי הישראלי, כך שמועד תחילת שידורי התאגיד יחול ב-30 באפריל. במקביל, יבוטל ההסדר בחוק המאפשר לשרים להקדים את יום תחילת השידורים בהתאם להודעה מנומקת של מועצת התאגיד, בדבר מוכנותו להתחיל לשדר החל מ-1 בינואר. המדינה תעדכן תוך 14 יום את בג"ץ לגבי ההחלטות שהתקבלו בין נתניהו לכחלון לגבי גורל התאגיד ומשמעותן לגבי הבג"צים שהוגשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully