וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהב VS שפורר: "בריונית, בלוגרית - ולא עיתונאית"

וואלה ברנז'ה

14.12.2016 / 12:20

היח"צן הגיב היום להתקפות של שפורר בפוסט משלו: "היא מציבה אותי בשורה אחת עם עמוס שוקן שהוא מבחינתי אביר האמת והדמוקרטיה, ועם רביב דרוקר שנחשב עיתונאי ישר ביותר". שפורר: "בזה לכל מי שנותן לרני רהב ולספינים שלו ביטוי"

שרון שפורר ורני רהב. ראובן קסטרו, צילום מסך
שרון שפורר ורני רהב/צילום מסך, ראובן קסטרו
רהב: "אמרו לי: 'רני, היא מאיימת על כולם, קוטלת את כולם, יורדת על כולם. פעם, כשהייתה כפופה לעורכים בעיתון, אנחנו בטוחים שהיו עורכים ומשפטנים שעברו על כל מילה שהיא כתבה, שמרו עליה מפיה, ובצדק"

בריונית, בלוגרית ולא עיתונאית – כך כינה היום (רביעי) היח"צן רני רהב את שרון שפורר, לאחר מספר פוסטים שפרסמה נגדו בשבוע האחרון בעקבות פרשת קסטיאל, כשהיא מאשימה את רהב שהוא מעניק ייעוץ תקשורתי לקסטיאל ללא שקיפות.

רהב העלה פוסט בפייסבוק שלו ובו כתב: "לבריונית האמיתית שלום, רבים שואלים אותי, 'איך אתה לא מגיב על הפוסט?' - אני שואל: 'של מי?'. עונים לי: 'של הבלוגרית שרון שפורר. זו שנתנה לעצמה תואר של עיתונאית עצמאית'. ואני מוסיף: 'נו באמת...'. למה אני צריך להגיב לפוסט של בלוגרית, שמבחינתי לא קיימת, בכובע הרלוונטי לי, כבר שנים?. אמרו לי: "איש מלבדך לא יעז לומר לה את האמת". שאלתי 'למה?' - ואמרו לי: 'כולם פוחדים ממנה. היא הפכה לטרוריסטית מילולית, במסווה של שליחת ציבור'. ואני דווקא חושב, שלמרות שמבחינתי היא לא קיימת כבר מזמן, היא עשתה כמה דברים חשובים בנושא הטרדות מיניות, רדיפת שחיתות, רדיפת אנסים, ועל כך מגיע כל הכבוד".

עוד כתב, "אמרו לי: 'רני, היא מאיימת על כולם, קוטלת את כולם, יורדת על כולם. פעם, כשהייתה כפופה לעורכים בעיתון, אנחנו בטוחים שהיו עורכים ומשפטנים שעברו על כל מילה שהיא כתבה, שמרו עליה מפיה, ובצדק, ומנעו את ההשתלחות הבלתי נתפסת שלה באנשים חפים מפשע, מה שכיום היא מרשה לעצמה לעשות בדף הפייסבוק שלה. פעם, כשהייתה בתוכנית "המקור" (וסיימה את עבודתה שם, שלא בדרך טבעית כך נראה) היו עורכים שאולי חשבו שזה כנראה כבר חסר גבולות, חסר טעם, תלוש מהמציאות. מבחינתה, כולם אשמים. כולם אנסים. כולם רוצחים'. ואני אומר: היא מציבה אותי בשורה אחת עם עמוס שוקן, מו"ל הארץ, שהוא מבחינתי אביר זכויות אדם, אביר האמת, אביר הדמוקרטיה, ועם רביב דרוקר, שנחשב בעיני עיתונאי ישר ביותר".

"היא בדרך להפוך לסוג של עומרי חיון ויוליאן לוינסון"

שפורר: "חובתו של כל עיתונאי להטות את כף המאזניים מטובת עושקי הציבור שרני מייצג לטובת הציבור הנעשק"

בהמשך הפוסט מופיע: "'אני מורידה את הכפפות', היא כתבה. מי היא שתוריד את הכפפות, תתחיל לאיים ולהיות הבריונית האמיתית בכל הסיפור הזה, והכל תחת מסכה של רודפת זכויות?. היא הפכה לבריונית מאיימת, שכולם, אבל כולם, מפחדים ממנה. צר לי לאכזב אותה, לא אני! תפקידי בעבודה ובחיים הוא לדאוג תמיד ללקוחות שלנו, גם אם זה לא מתאים לה. תפקידי הוא גם לדאוג לכל העמותות שאני תומך בהם כל החיים. תפקידי העיקרי הוא להמשיך להיות אני. ללא מורא ופחד. חלילה לא להיבהל ממנה. למרות המראה המטעה שלה והחיוך, שמסתירים את טבעה האמיתי. הבעיה היחידה היא שממנה כולם פוחדים. פוחדים שלא תכתוב עליהם בבלוג ותעשה להם נזק, כי היא הרי - לא פוחדת מאף אחד, פשוט מנפנפת בביטויים: 'הוא כוחני... הוא בריון... הוא סותם פיות...'. נשמע מפחיד. לחץ. אבל, מצטער שוב לאכזב, טעות בכתובת. אני לא אתן לכך יד ואקח חלק בקרקס הדמיוני שבדתה על הפיד. הכתובת לא על הקיר, היא רק במוחה".

לסיכום, רהב כתב: "כמה נקודות למחשבה לגבי הבלוגרית: 1. היא בדרך הנכונה להפוך לסוג של עומרי חיון ויוליאן לוינסון; 2. מעולם לא ייצגתי את אלון קסטיאל; 3. אני לוחם נגד אנסים ומטרידים מיניים לפחות כמוה, ממליץ לה לעקוב אחרי הפייסבוק והטוויטר שלי מעת לעת; 4. אני לא פוחד ממנה, מעולם לא פחדתי מבריונות כזו או אחרת, גם לא בבי"ס; 5. שקיפות – אז עד הסוף, היא ב ל ו ג ר י ת. לא עיתונאית. עיתונאית כפופה לעורך ולמועצת העיתונות. היא לא מתכסה בשום אתיקה עיתונאית כשהיא כותבת את הפוסטים שלה בפייסבוק. אז אנא גילוי נאות; 6. עוד גילוי נאות שאני ממליץ לה עליו – הציבור אולי רוצה לדעת למה היא כבר לא בתכנית היוקרה "המקור"?".

שפורר אמרה בתגובה לוואלה ברנז'ה: "אני בזה לכל מי שנותן לנציגם של בעלי השררה והעבריינים רני רהב ולספינים שלו ביטוי וכמובן לכל מי שמתרועע איתו מקרב בעלי ההון והשלטון. חובתו של כל עיתונאי להטות את כף המאזניים מטובת עושקי הציבור שרני מייצג לטובת הציבור הנעשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully