וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אלון קסטיאל: המתלוננת עושה שיימינג לרני – ושוקן מתערב

וואלה ברנז'ה

12.12.2016 / 23:08

עימות סביב פרשת אלון קסטיאל גרר שיימינג מצד אחת המתלוננות כלפי היח"צן רני רהב – שזכה לתמיכה ממו"ל "הארץ" עמוס שוקן: "לא טרחת לברר אם רהב בכלל מייצג את קסטיאל, אבל הנחת שככה זה כי מישהי כתבה כך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שוקן: "גם עבריין זכאי לשירות של עורך דין, של רופא שיניים ובימינו גם של יחסי ציבור, אבל לדעתי בכלל לא מדובר כאן בזה"

עימות סביב פרשת אלון קסטיאל גרר שיימינג מצד אחת המתלוננות כלפי היח"צן רני רהב – שזכה לתמיכה ממו"ל הארץ עמוס שוקן. שרי גולן, אחת מהנשים שהגישו תלונה נגד קסטיאל במשטרה על הטרדה מינית, שיתפה אתמול (ראשון)בפייסבוק פוסט של העיתונאית שרון שפורר - שהאשימה את רהב בהיותו "בריון. מאיים על חלשים ממנו. מייצג טייקונים שעושקים חלשים ומייחצן כבר שנים עברייני מין או סתם עבריינים".

בנוסף, שפורר תקפה גם את שוקן ואת בעלי עיתון "הארץ" לאוניד נבזלין וציינה "אירועים שבהם הם מסתובבים חבוקים עם רני רהב ונותנים לו לגיטימציה כאילו הכל בסדר". בפוסט שגולן שיתפה היא כתבה: "גם עלי רני רהב איים בימים האחרונים. אני כבר לא מפחדת מבריונים ולא שותקת ! תודה לך שרון. את מגדלור של אור בשבילי ובשביל כולנו כחברה Sharon Shpurer".

בתגובה לפוסט, שוקן כתב: "קראתי את הפוסט שלך על רני רהב שבו כתבת שהוא איים עליך. כשנשאלת על ידי תמר לב און "מה זה איים עליך??" השבת "זה מה שזה. כרגע לא מעוניינת לשתף את כל פרטי האירוע", ואחר כך הוספת "זה היה אלים מאוד ודוחה מאוד". ברור שאם רני רהב איים עליך זה נראה לי נורא, בעיקר בגלל שהערכתי את מה שלקחת על עצמך בפרשת קסטיאל. שאלתי את רני אם אכן איים עליך. בתגובה הוא שלח אלי את שרשרת ההודעות ששלחת לו ואת תגובתו. אני מציע שתעלי כאן את השרשור המלא של שיחתכם, ואת רשאית לעשות את זה כי היית צד לשיחה. לדעתי זה יאפשר לאנשים שאני מעריך דוגמת גלעד מלצר לשקול מחדש את מה שכתב".

בהמשך כתב שוקן "גם עבריין זכאי לשירות של עורך דין, של רופא שיניים ובימינו גם של יחסי ציבור, אבל לדעתי בכלל לא מדובר כאן בזה...חברים, הבנתי. לא הבעתי אמפטיה לשרי גולן. יש טענה על אונס ולא גיניתי. עכשיו בכלל מתברר ש'הארץ' לא כתב על המתלוננות. יש עוד כרטיסי כניסה שאני צריך לקנות כדי שאוכל לבקש משרי גולן לפרסם את מלוא חליפת הסמסים שלה עם רני רהב כדי שאנשים יוכלו להישען על עובדות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רהב: "אני לא מייעץ למשפחה, מקווה שתתנצלי"

שוקן: "היות אשה נפגעת אונס לא מקנה לה את הזכות לומר לרהב מה שאמרת, אבל גם אם אומרים את זה בסערת רגש (ואני יכול להבין את זה), ונוצרת שיחה כפי שנוצרה, זה לא מקנה את הזכות לומר רני רהב איים עלי. כי הוא לא"

בתגובה, גולן פרסמה את ההתכתבות עם רהב: "המומה לגלות שאתה היום מייצג את משפחת קסטיאל ובנם האנס הסדרתי אלון קסטיאל. תתבייש לך! יש נגדו יותר מ-6 תלונות מבנות שונות. איך אתה מסוגל לחיות עם עצמך בתור אבא?!? יותר משש עשרה מתלוננות שונות ועוד עשרות בנות שעדיין לא יצאו מהפחד". רהב ענה לה: "מאיפה הבאת את זה? אני לא מייצג אותו. ועוד אס אם אס כזה ואני אגיש נגדך תלונה במשטרה. חוצפה". לאחר מכן רהב הוסיף: "אני לא עונה לשמועות וספקולציות. נכון אני חבר של המשפחה כבר 30 שנה... יש לך בעיה עם זה? אני לא מייעץ למשפחה. אני מקווה שתתנצלי על דברי הבלה שלך". עוד כתב רהב, "חצופה את. שלא תעזי בחיים לפנות אלי. ואני אפעל בדרכי כלפי הוואצאפ המאיים שלך".

לאחר פרסום תוכן השיחה בוואצאפ, שוקן כתב לגולן: "טוב עשית שפרסמת. אני חושב שעכשיו ברור יותר לאנשים מה היה בשיחה הזאת. זה לא כל מה שיש לי לומר, אבל חשבתי שתביני לבד. בשיחה הזאת לא טרחת לברר אם רהב בכלל מייצג את קסטיאל, אבל הנחת שככה זה כי מישהי כתבה כך. לא נתת לרהב את ההזדמנות לומר לך שאינו מייצג את קסטיאל ובמקום זאת שפכת עליו ישר, בלי היסוס, ערימה של שופכין, נזיפות והטפת מוסר. זה נראה לך סביר? וממתי אמירה של רהב שאם תמשיכי כך הוא יפנה למשטרה היא איום? ממתי בכלל פניה למשטרה היא איום? אולי זה יכול להיחשב כאיום על עבריינים, אך ודאי שאין בזה איום כלפיך. וכל זה באמת לא שייך בשום צורה לעניין העיקרי, אבל בתור עניין צדדי אני שואל אותך אם נכון להודיע ברבים שרהב איים עליך".

כשגולן דרשה משוקן להתנצל על דבריו, הוא השיב: "אני צריך להתנצל על זה שאני חושב שעשית עוול לרני רהב שיחסת לו איום עליך, סירבת לפרסם מה היה האיום ורק אחרי שביקשתי ממך לעשות התברר שירדת עליו בצורה קשה ולא מוצדקת (הוא לא מייצג את קסטיאל כפי שאמר לך) והוסיף שאם תעשי את זה שוב (תפני אליו בהאשמות ונזיפות חסרות בסיס) יפנה למשטרה. היות אשה נפגעת אונס לא מקנה לה את הזכות לומר לרהב מה שאמרת, אבל גם אם אומרים את זה בסערת רגש (ואני יכול להבין את זה), ונוצרת שיחה כפי שנוצרה, זה לא מקנה את הזכות לומר רני רהב איים עלי. כי הוא לא".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully