וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 3 שנים כמנהל מחלקת בידור ואקטואליה: איל אופנהיים עוזב את רשת

20.12.2016 / 13:07

אייל אופנהיים עוזב את זכיינית ערוץ 2 רשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. אופנהיים שימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל מחלקת תוכניות בידור ואקטואליה. הוא יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים ועדיין לא נקבע מי יחליפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל אופנהיים יסיים את תפקידו כמנהל מחלקת הבידור והאקטואליה של רשת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. אופנהיים היה אחראי על תוכניות הבידור והאירוח ועל כל מערך שידורי האקטואליה והדיי-טיים בזכיינית ערוץ 2. הוא יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים ועדיין לא נקבע מי יחליף אותו ברשת.

אופנהיים הצטרף לרשת לפני כשלוש שנים, במהלכן היה אחראי על תוכניות כמו "מצב האומה" (שהספיקה לעבור מאז לערוץ 10 ולהפוך ל"גב האומה"), "המופע של רד ודביר", "המעגל", אירועי ספורט וכן על תוכניות בידור ואירוח בזכיינית.

בתפקידו הקודם אופנהיים שימש כעורך ערוץ 24 של קשת ובעבר היה מנהל ערוץ 8. את תחילת דרכו הטלוויזיונית עשה אופנהיים בערוץ הספורט, שם היה שותף להקמתו ובמשך 17 שנים שימש כסמנכ"ל התוכן שלו.

אופנהיים מסר: "הייתה לי זכות גדולה להיות חלק מרשת בתקופה מאתגרת ומרגשת שבה היא הפכה לתחנת הטלוויזיה המובילה בישראל. אני רוצה להודות לכל המפיקים ואנשי התוכן שעבדתי לצידם, תודה לכל עובדי רשת ותודה גדולה לאבי צבי וארז בן הרוש על ההזדמנות להיות חלק מרשת שתישאר עבורי בית חם שתמיד אשמח לחזור אליו. אחרי 3 שנים מאתגרות מאוד החלטתי שאני צריך לחשב מסלול מחדש ולצאת לאתגר חדש".

ברשת אישרו את הפרטים.

שינויים גם בקשת: מחלקת הפיתוח תיסגר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully