וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת פיתוח, שלום

19.12.2016 / 16:21

רווית ליאור-מנדל ואייל אלקבץ יפתחו את העונה השנייה של "המשימה אמזונס" ויסיימו את עבודתם כמנהלי תחום פיתוח הריאליטי והבידור בקשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כזכור, העונה הראשונה של הפורמט המקורי הניבה נתוני צפייה מאכזבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינויים בקשת: רווית ליאור-מנדל ואייל אלקבץ עובדים בימים אלו על פיתוח העונה השנייה של "המשימה אמזונס" עם קשת ועם חברת ההפקה אבוט המאירי - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

ליאור-מנדל ואלקבץ הצטרפו לקשת לפני שלוש שנים כמנהלי תחום פיתוח הריאליטי והבידור - תפקיד אותו יסיימו, תוך שהם מתמקדים בהליכי הפיתוח של התכנית ובהיתכנותה לעונה הבאה. השניים שימשו בעבר כעורכים הראשיים של "המרוץ למיליון" ו"הישרדות", מנדל הייתה גם מנהלת הפיתוח של הסדרות בעונותיהן הראשונות.

כזכור, העונה הראשונה של "המשימה אמזונס" הניבה נתוני צפייה מאכזבים, בוודאי יחסית לאלו המצופים מהשקעה במגה-ראליטי, אולם בקשת, כך על פי גורמים בזכיינית, "מאמינים בפורמט".

רווית ליאור-מנדל מסרה לוואלה ברנז'ה בתגובה: "אני שמחה על ההזדמנות לסכם שנים של עבודת פיתוח ויצירה מעשירה ומאתגרת במחלקת הפיתוח של קשת. זה הזמן ליישם את הידע והתובנות שניתנו לי כחלק מעבודת הניהול במחלקת הפיתוח של קשת, אל היצירה בשטח שאני כל כך אוהבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully