וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נטישה: גם יואב קרקובסקי לא ישמש כתב מדיני בתאגיד

25.12.2016 / 16:00

לאחר חזרתו של שרקי לחדשות 2 ועזיבתה של אברהם-גלוברזון בשבוע שעבר - לוואלה ברנז'ה נודע כי גם הכתב המדיני המיועד ל"כאן בהקמה", יואב קרקובסקי, לא יוכל לשמש בתפקיד בשל ניגוד עניינים. בתאגיד מצידם מכחישים כי המינוי לא בתוקף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יואב קרקובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יואב קרקובסקי, שאמור היה להצטרף לתאגיד השידור ככתב המדיני, לא יתמנה לתפקיד – כך נודע לוואלה ברנז'ה. קרקובסקי היה העובד ה-200 שחתם בתאגיד ואולם, בשל ניגוד עניינים הוא לא יוכל לשמש בתפקיד ולסקר את התחום המדיני עבור "כאן בהקמה". קרקובסקי הוא ראש הדסק הפוליטי של רשת ב', ומשמש גם כעורך יומנים ומגיש בתחנה את התוכנית "המזנון".

בתחילת אוקטובר יידע קרקובסקי את מנהלת חטיבת החדשות דאז, שלומית אברהם-גלוברזון, ואת מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן רובי, כי מכיוון שאשתו מתמודדת על תפקיד ציבורי - שבו יש זיקה לנושאים מדיניים והיא אף צפויה להעביר תדריכים לכתבים - הוא אינו יכול לשמש ככתב מדיני בתאגיד. ב"כאן בהקמה" מסרו בזמנו לקרקובסקי כי יחזרו אליו עם תשובה לגבי הנושא – אך עדיין לא חזרו אליו. בתאגיד רק מסרו לקרקובסקי שכאשר יידעו מתי התאגיד יעלה לשידור, הם יחליטו מה לעשות.

מנגד, בתאגיד מצידם טוענים כי אין שום בעיה של ניגוד עניינים עם מינויו של קרקובסקי והוא ישמש ככתב המדיני של "כאן בהקמה". בתאגיד מציינים כי אכן נקבעה לקרקובסקי פגישה עם אלעד טנא, המשמש כיום כמנהל חטיבת החדשות הזמני, כדי לדון בנושא. ואולם, לטענת גורם המעורה בפרטים, קרקובסקי כבר הודיע לתאגיד כי לא ישמש בתפקיד – והם מודעים לנושא.

התאגיד מתמודד בימים אלה עם בעיות רבות, וביניהן: תפקידי מפתח שעדיין לא אויישו (כאשר הסיבה המרכזית לכך היא חוסר אמון מצד טאלנטים ועובדים מבחוץ וסימני השאלה סביב עלייתו לשידור של התאגיד), נטישה של עובדים את התפקידים שכבר אויישו אליהם וכן אי-שביעות רצון וחוסר אמון מצד הממשלה - שהודיעה היום רשמית כי תאריך העלייה נדחה שוב, הפעם לסוף אפריל. יש לציין כי טרם מונה מנהל חדשות קבוע לחטיבה, לאחר פרישתה של אברהם-גלוברזון בשבוע שעבר. כזכור, הכתב לענייני מפלגות המיועד – יאיר שרקי – חזר לחדשות 2, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully