וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי יתארח? אורי גינוסר יערוך את "צבע הכסף" ברשת ב'

2.2.2017 / 17:20

לוואלה ברנז'ה נודע כי גינוסר, לשעבר יועץ התקשורת של נתניהו - בימים שכיהן כשר האוצר - וראש הדסק הכלכלי של חדשות 2, יערוך את הרצועה הכלכלית של התחנה; דן ביילסקי ימשיך לערוך את "צבע הכסף" פעם בשבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי גינוסר יערוך את "צבע הכסף" של רשת ב' – כך נודע לוואלה ברנז'ה. גינוסר מילא תפקידים רבים בתחום התקשורת הכלכלית, כשבין היתר היה יועץ התקשורת של בנימין נתניהו - בימים שכיהן כשר האוצר. בנוסף לכך, גינוסר גם שימש כראש הדסק הכלכלי של חדשות 2, ככתב כלכלי בכיר ב"מעריב" ולאחרונה שימש כמנכ"ל לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים. דן ביילסקי, ששימש כעורך הרצועה בחודשים האחרונים - בנוסף לתפקידו כרכז בדסק החדשות - ימשיך לערוך את "צבע הכסף" פעם בשבוע.

את התוכנית "צבע הכסף" מגישים פאר-לי שחר ושרון עידן. בנובמבר אשתקד פורסם בוואלה ברנז'ה שרדיו ללא הפסקה FM103 יוותר על שם התוכנית "צבע הכסף", שחזרה לרשת ב', והתוכנית ברדיו ללא הפסקה תיקרא "איפה הכסף". זאת לאחר שרשות השידור הוציאה צו מניעה זמני במעמד צד אחד נגד השימוש בשם.

המחלוקת החלה כאשר מגישת התוכנית הכלכלית של רשת ב' "צבע הכסף", ענת דווידוב, ועורכת התוכנית יעל איילון פרשו מרשות השידור, במסגרת הליך הפרישה מרצון. השתיים עברו לרדיו ללא הפסקה והחלו להגיש תוכנית כלכלית יומית, הנושאת את אותו השם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully