וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד מתכננים "מהדורה עם אמירה אישית"; נשקל: גאולה אבן תגיש

6.2.2017 / 15:46

פרסום ראשון: תאריך העלייה לאוויר של "כאן" מתקרב, והתמונה באשר לזהות המגיש וספינת הדגל שלו - המהדורה המרכזית, מתחילה להתבהר. לוואלה ברנז'ה נודע כי הפורמט המתהווה "שונה לחלוטין מזה של חדשות 2 ו-10" וכי "לאבן צפוי תפקיד מרכזי בהגשתו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שאתמול פורסמה בוואלה ברנז'ה זהות העורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור – עילי לוין שעובר ל"כאן בהקמה" מחדשות 2 וגל"צ – היום מתברר גם זהות המגיש, או לפחות זה הראשי שיוביל אותה. על פי מידע שהגיע לידי וואלה ברנז'ה, מגישת "המוסף" ברשות השידור גאולה אבן אשר חתמה בתאגיד צפויה להיות אחת ממגישות המהדורה הנבנית בימים אלו. עם זאת, לא ברור בשלב זה האם אבן מעוניינת בתפקיד.

אבן חתמה בתאגיד בנובמבר האחרון, כאשר אז פורסם כי היא תעבור לתאגיד רק לאחר סגירת רשות השידור וכי היא צפויה להגיש תוכניות אקטואליה בטלוויזיה וברדיו של "כאן בהקמה". החתימה של אבן היוותה מהלך משמעותי ומפתיע מצד התאגיד, שכן בעבר פורסם כי אבן - הנשואה לח"כ והשר לשעבר גדעון סער -היא אחת מהסיבות שבגללן ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו אינו מעוניין בהקמת התאגיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רוב המהדורה תוקדש לכתבות מגזין"

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי המהדורה צפויה להיות שונה לחלוטין מהמהדורות המתחרות, כאשר הדגש יהיה על כתבות מגזין וגם לזהות המגיש צפויה להיות השפעה רבה על אופי המהדורה. גורם המעורה בפרטים אמר כי "אחת האופציות שעל השולחן היא ליצור מהדורה השונה לחלוטין מזו של חדשות 2 וחדשות 10 - כאשר מלבד הקראת מבזק חדשות בהתחלה, רוב המהדורה תוקדש לכתבות מגזין". אופציה נוספת שעל הפרק לטענתו היא "מהדורה עם אמירה אישית" - מהדורה שבה יהיה דגש רב לאג'נדה של המגיש. זאת כאשר במידה והאופציה הזו תיבחר, תהיה כאמור השפעה רבה לזהות המגיש שייבחר.

בנוגע לבחירת המגיש, גורם בכיר בתאגיד אישר לוואלה ברנז'ה את הפרטים והוסיף כי "לגאולה אבן צפוי תפקיד מרכזי בהגשת המהדורה, אך לא בלעדי – ולצידה יגישו מספר טאלנטים צעירים נוספים". ואולם, זהות המגיש הסופי כמו גם קביעת סוג המהדורה תלויים בסופו של דבר באישור של סמנכ"ל חטיבת החדשות החדש – מינוי שצפוי להתרחש עד לסוף החודש. בנוגע למי שצפוי להגיש את המהדורה מלבד אבן, גורם המעורה בפרטים אמר כי "יש טאלנטים נוספים שחתמו, וחלקם על סף חתימה, אבל כל זה יקרה רק בסמוך לתחילת השידורים".

מהתאגיד נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים שעלייתנו לאוויר מעוררת סקרנות ומעלה השערות ושמועות מגוונות. נתראה ב-30.04.17".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully