וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילי לוין ישמש כעורך המהדורה המרכזית של "כאן בהקמה"

5.2.2017 / 12:09

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי לוין, המשמש כעורך משנה של חדשות 2 ועורך "בוקר טוב ישראל" בגל"צ, עובר לתאגיד וישמש כעורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית; אמילי עמרוסי תגיש תוכנית שבועית ברשת ב' החדשה

עילי לוין. אתר גל"צ, אתר רשמי
עילי לוין/אתר רשמי, אתר גל"צ

התאגיד ממשיך בסבב הגיוסים כשהפעם על המוקד – חיזוק למהדורת החדשות המרכזית של "כאן בהקמה": לוואלה ברנז'ה נודע כי עילי לוין, המשמש כעורך משנה של המהדורה המרכזית של חדשות 2, עובר לתאגיד שם ישמש כעורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית בחטיבת הטלוויזיה. לוין יערוך את המהדורה 4 ימים בשבוע, כאשר פעם בשבוע יערוך אותה עורך ראשי אחר. בנוסף לעזיבתו את חדשות 2, לוין גם ייאלץ לעזוב את גל"צ, שם הוא משמש כעורך הראשי של התוכנית "בוקר טוב ישראל".

לוין ערך את "פגוש את העיתונות", את "תוכנית הלילה" ושימש כעורך משנה של המהדורה המרכזית בחדשות 2. הוא החל את דרכו העיתונאית בגל"צ לפני כעשור שם שימש בתחילה ככתב פלילים ולאחר מכן כעורך במחלקת החדשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמילי עמרוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף אליו, גם אמילי עמרוסי מצטרפת לתאגיד – ותגיש תוכנית שבועית ברשת ב' החדשה. מכיוון שהיא תעבוד ב"כאן בהקמה" כפרילנסרית, עמרוסי תוכל לעבוד בתאגיד במקביל לעבודתה ב"ישראל היום". זאת כאשר חלק גדול מהעובדים המועסקים במשרה מלאה בתאגיד מנועים מלעסוק במשרות נוספות במקביל.

עמרוסי היא סופרת, ופובליציסטית בעלת טור קבוע במוסף "השבוע" של "ישראל היום". בעבר הייתה כתבת ומגישה בערוץ 10, דוברת מועצת יש"ע וחברת המועצה הישראלית לתרבות ואמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully