וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

10.2.2017 / 9:00

מי המחליפה של אייל אופנהיים בזכיינית ערוץ 2 רשת • את מי גייסו בתאגיד השידור הציבורי כמבזקנית החדשה שלהם • ומי עוד הודיע השבוע שהוא עוזב את מדור הספורט של "מעריב"- לאחר פרישתו של העורך רביב שכטר?

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

יעלי אבנרי מונתה למנהלת מחלקת בידור ושעשועונים בזכיינית ערוץ 2 רשת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לאבנרי ניסיון רב כעורכת תכניות בידור וריאליטי: היא הייתה העורכת הראשית של "היפה והחנון", ערכה בפועל את העונה הראשונה של "הישרדות" ועוד. היא מחליפה בתפקיד את אייל אופנהיים שפרש מתפקידו לאחרונה, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

אבנרי מסרה: "אני מאוד מתרגשת להצטרף למשפחת רשת בתקופה מאתגרת זו. אני מודה לסמנכ"ל התוכן ארז בן הרוש, ולמנכ"ל אבי צבי על האמון, ואעשה הכל כדי לתרום מניסיוני למחלקת התוכן המעולה של רשת".

בצל הפרסום על רצונו של רה"מ נתניהו למנוע או לדחות שוב את הקמת התאגיד, ב"כאן בהקמה" ממשיכים לגייס: לוואלה ברנז'ה נודע כי מבזקנית ערוץ 1 קרן רפאלי חתמה בתאגיד, גם שם היא תשמש באותו תפקיד. רפאלי, (31) משמשת כמבזקנית ברשות השידור משנת 2012. היא התחילה כתחקירנית, לאחר מכן הייתה עוזרת עורך "מבט" ומשמשת כיום כעורכת וכמגישת מבזקים בערוץ הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל אבנרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עזיבה במדור הספורט של "מעריב": לאחר שפורסם בוואלה ברנז'ה כי עורך המדור רביב שכטר יעזוב בקרוב לטובת היי-טק, גם יוסי חי חנוכה – המשמש כעורך במדור – צפוי לעזוב בקרוב לאחר 3 שנים ב"מעריב" לטובת המתחרים, קבוצת ידיעות. הוא ישמש בתפקיד דומה בעיתון ובאתר ynet. לפני כן, חי חנוכה עבד באתר ישראל ספורט.

תזוזות במאקו: עדן יואל (29) חוזר לאתר של זכיינית ערוץ 2 קשת - שם הוא ישמש ככתב סלבס. יואל כבר עבד בעבר במאקו, כעורך ערוץ הגאווה של האתר. ובנוסף לכך, גיל גוטווין ישמש ככתב אוכל טוב באתר של הזכיינית. גוטקין (37) היה בעבר עורך ערוץ האוכל של אתר נענע10, ולפני זה שימש ככתב אוכל ב"הארץ" וב"עכבר העיר".

ועוד בנושא קשת: נטלי בן שמעון ארי, מפיקה ב"האח הגדול" לשעבר, הצטרפה לאחרונה לערוץ הילדים החדש yes kidZ בבעלות חיים סלוצקי. בן שמעון בארי הפיקה בעבר תכניות בערוץ הוט בידור ישראלי וסדרות דוקו-ריאליטי. כיום היא מפיקה את התוכנית "ליפסטאר" בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully