וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל אופנהיים עוזב את תפקידו כעורך הראשי של ערוץ 24

7.11.2013 / 14:52

בתום שנה בלבד מכניסתו לתפקיד, אייל אופנהיים הודיע על פרישתו מתפקיד העורך הראשי של ערוץ המוסיקה של קשת. טרם נודע מי יחליפו בתפקיד

בתום שנה בלבד: אייל אופנהיים הודיע על פרישתו מתפקיד העורך הראשי של ערוץ 24 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. טרם נודע מי יחליפו בתפקיד.

אופנהיים, מאנשי הטלוויזיה הבולטים והמוערכים בענף. ניהל בעבר את ערוץ 8 במשך 3 שנים בהן הוביל פרויקטים בולטים ביניהם הסדרות: "הינשופים", "האלבומים" ו-"הקיבוץ". לפני כן שימש כסמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט, שם עבד כ-17 שנה והיה שותף להקמתו. היה אחראי בין היתר על פיתוחן של תכניות דגל כגון "אולפן ליגת האלופות" ו-"יציע העיתונות".

אופנהיים העמיד בשנה החולפת לוח שידורים חדש עם רצועות מוסיקה שונות בהנחייתם של יואב קוטנר, טל פרידמן, לירון תאני, מגזין מוסיקה שבועי ועוד.

ההערכות הן כי הסיבה לעזיבתו קשורה גם לקשיים הרגולטוריים, אשר גורם בערוץ תיאר היום כ"אי התאמה בין הרגולציה לבין השינויים של השוק מבחינת תוכן, תמהיל שידורים והשינויים הטכנולוגיים".

אייל אופנהיים מסר היום לוואלה! ברנז'ה: "תודה לאבי ניר ורן תלם שנתנו לי את ההזדמנות להיות חלק מקשת, למדתי משניהם המון על היכולת להתחדש ובמקביל לדקדק בפרטים הקטנים של היום-יום. במהלך השנה הזאת פגשתי בבניין של קשת אנשים מופלאים ומוכשרים ואני מרגיש שהמפגשים האלה הפכו אותי לאיש טלוויזיה שלם ומגוון יותר. תודה לכל הצוות המופלא של ערוץ 24 שעומד יום יום באחת המשימות הכי מורכבות בשוק התקשורת בישראל ותודה לאנשי תעשיית המוזיקה בישראל שהיה תענוג גדול לעבוד לצדם בשנה האחרונה".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, אמר: "איל הביא עמו ניסיון עשיר ותנופת עשייה ובכך תרם רבות להמשך ביסוסו של הערוץ כערוץ המוסיקה של ישראל. זו ההזדמנות להודות לו על המסירות, החזון, ובעיקר על היכולת הנהדרת שלו לגרום ליוצרים ואמנים להרגיש שהערוץ הוא ביתם, ולאחל לו הצלחה רבה מכל הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully