וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כהן-רימון-שינקמן" - כבר לא

22.2.2017 / 13:38

השותפות התפרקה: לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר כעשור, יועצת התקשורת תמי שינקמן עוזבת את רוני רימון ובני כהן – שימשיכו לעבוד ביחד. לחברת הייעוץ, בין הגדולות בישראל, היו עשרות לקוחות ולא ברור אלו מהם יילכו לשותפות החדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
בין רשימת החברות והאישים שנמצאים, והיו בעבר, ברשימת הלקוחות של המשרד ניתן למנות את ראש הממשלה נתניהו, איש העסקים טדי שגיא, שר החינוך לשעבר שי פירון, לשכת עו"ד, שטראוס, מקורות ועוד

(עדכון: 14:30)

יועצת התקשורת תמי שינקמן עוזבת את "רימון כהן שינקמן", כך נודע לוואלה ברנז'ה. שינקמן צפויה להקים משרד ייעוץ תקשורת עצמאי. עדיין לא ברור האם היא תיקח עימה חלק מתיקי הלקוחות שלה למשרד החדש, שיקרא "תמי שינקמן ושות'" וימוקם ברמת החיל בתל-אביב.

שינקמן משמשת כמנכ"לית משרד הייעוץ התקשורתי "רימון כהן שינקמן" שהוקם לפני כעשור. לפני כן, רימון וכהן היו שותפים במשרד משלהם כעשר שנים. "כהן רימון שינקמן" עוסק בייעוץ תקשורת ויחסי ציבור לגופים עסקיים, ובניהול של משברים ומאבקים תקשורתיים.

בין רשימת החברות והאישים שנמצאים, והיו בעבר, ברשימת הלקוחות של המשרד ניתן למנות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, איש העסקים טדי שגיא, שר החינוך לשעבר שי פירון, לשכת עורכי הדין, שטראוס, מקורות, ארגון נכי צה"ל ועוד. בנוסף לכך, שינקמן הייתה גם מהיועצים הבולטים בקמפיין להשבת החייל החטוף גלעד שליט.

בעבר עבדה שינקמן ב"ידיעות אחרונות", ערוץ 2, הרדיו האזורי ועוד. בנוסף שימשה כיועצת התקשורת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר, ז"ל במשך למעלה מעשור בחמישה משרדי ממשלה שונים. בין לקוחותיה הבולטים בשנים האחרונות נמנים: ארגון המורים, המאבק של עמותת אור ירוק בתאונות הדרכים, המאבק לשחרורו של גלעד שליט, מאבקי עמותת אדם טבע ודין בגורמים שונים, ייצוג ועדי עובדים וייצוג הנהלות ארגונים מול הממשלה.

שינקמן מסרה: "בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של נשים המאיישות תפקידים מנהיגותיים בכל תחומי החיים ומשפיעות בסגנונן הייחודי. אני בהחלט מאמינה שלנשים יש נקודת מבט ייחודית ויצירתית שמאפשרת להן לקדם ערכים ולהשיג הישגים אדירים. אני לוקחת איתי הלאה את הסיבות להצלחתי המקצועית במטרה למנף אותן: חוסר הפחד להילחם, אהבה עצומה לתחום שבו אני מתמחה וליווי אישי בייצוג לקוחותיי. מבחינתי, מקצועיות, יצירתיות ושירותיות הן מעל הכל. לאחר שנים שבהן הייתי שותפה לחוויות מעניינות ומרתקות ברמה האישית והמקצועית, הגיעה העת לנהל משרד עצמאי שבו אהיה בקידמת הבמה".

כהן אמר לוואלה ברנז'ה: "אחרי עשר שנים פוריות החליטה תמי לפרוש כנפיים ולפתוח משרד משלה, אנחנו כאנשים שעשו את זה בעצמם לפני שנים מפרגנים לה על כך. תמי טיפלה בכ-11 לקוחות מתוך כ-100 לקוחות למשרד בשנה האחרונה והם ימשיכו להיות מטופלים על ידי 4 השותפים הנותרים – רון רימון, בני כהן, הדן אורנשטיין וערן יואלס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully