וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד אישר את מינויו של ברוך שי למנהל חטיבת החדשות

26.2.2017 / 10:49

(עדכון) מועצת התאגיד אישרה את מינויו של ברוך שי, העורך הראשי של חדשות 10, לתפקיד מנהל חטיבת החדשות של "כאן בהקמה". שי ייכנס לתפקיד בחודש מרץ - ומי צפוי להחליף אותו בחדשות 10?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולפני התאגיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון: 17:45)

העורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 10, ברוך שי, מונה לתפקיד מנהל חטיבת החדשות האחודה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל של "כאן בהקמה". מועצת התאגיד התכנסה אחה"צ ואישרה את המלצת ועדת האיתור, בראשות המנכ"ל אלדד קובלנץ, שבחרה בשי לתפקיד. שי צפוי להיכנס לתפקידו במהלך חודש מרץ, לקראת עליית התאגיד לאוויר ב-30 באפריל.

עדיין לא ברור מי יחליף את שי בחדשות 10, כאשר ההערכות כרגע מתמקדות בעורך המשנה של המהדורה, אסף ברנע, ובמי שהתחרה בו על תפקיד מנהל חטיבת החדשות בתאגיד - איש חדשות 10 ועורך "עובדה" לשעבר, אבי זילברברג. עם עזיבתו של שי את חדשות 10, לא מן הנמנע שהוא יביא עימו גם לא מעט כתבים מהערוץ, שיעברו לתאגיד.

למרות שהתמודד מול מועמדים ותיקים ממנו, שי נחשב לבעל הסיכויים הטובים ביותר להיבחר לתפקיד. לפני כשבועיים פורסם בוואלה ברנז'ה כי שי, זילברברג, עורכת "מה בוער" נורית קנטי, טלי בן עובדיה, לשעבר עורכת המהדורה המרכזית של חדשות 10 וצ'יקו מנשה, מנהל רשת ב' של קול ישראל - הם בין המועמדים הסופיים לתפקיד מנהל חטיבת החדשות בתאגיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך שי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נעלה לאוויר עם מערכת חדשות חזקה ועצמאית"

לפני ששימש כעורך המהדורה המרכזית של חדשות 10, שי מילא מספר תפקידי עריכה בכירים בחדשות 10: הוא ערך בעבר את "המגזין" עם אושרת קוטלר, את פינת הבירוקרטיה עם דב גיל-הר, שימש עורך משנה בתוכנית התחקירים "המקור", כעורך משנה במהדורה המרכזית והוא גם ערך משדרים מיוחדים. בעבר שימש שי בתפקידי עריכה בעיתונים "מעריב" ו"הארץ" ובתחילת 2015 מונה לראש מערכת החדשות של וואלה! NEWS ולסגן העורך הראשי של האתר.

קובלנץ אמר כי "הניסיון והחזון שברוך שי מביא איתו לתפקיד המורכב, משמעותיים ביותר להקמת מערכת חדשות ייחודית בכל פלטפורמות השידור של כאן - דיגיטל, טלוויזיה ורדיו. אין לנו ספק שנעלה לאוויר עם מערכת חדשות חזקה ועצמאית כראוי לציבור בישראל".

שי מסר: "אני רוצה להודות להנהלת 'כאן' ולחברי המועצה על האמון. אין אתגר מרגש ומרתק יותר כיום, מהקמת שידור ציבורי ערכי, חזק, מגוון ומשפיע בכל נגזרותיו. אני רוצה להודות לגולן יוכפז שנתן לי את ההזדמנות להוביל את מהדורת החדשות של ערוץ 10. תודה גם מכל הלב לחבריי בחברת החדשות, שהם עבורי מודל של עיתונות ומקצועיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully