וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך שי, נורית קנטי, טלי בן עובדיה ואבי זילברברג - מועמדים לתפקיד מנהל החדשות בתאגיד

14.2.2017 / 11:24

פרסום ראשון: רשימת המועמדים הסופיים לתפקיד מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור כאן הגיעה לידי לוואלה ברנז'ה. בעקבות ההתמודדות על התפקיד הוחלט בשיחה עם מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ששי ייצא לחופשה. היום בצהריים תתכנס מועצת התאגיד ותדון בנושא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוך שי, אבי זילברברג, נורית קנטי וטלי בן עובדיה הם בין המועמדים הסופיים לתפקיד מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור כאן - כך נודע לוואלה ברנז'ה. היום (שלישי) צפויה להתכנס מועצת התאגיד ולדון בנושא, כאשר מעל ל-15 מתמודדים הגישו את מועמדתם לתפקיד. אצל חלק מהמועמדים, עצם הגשת המועמדות עשויה להוות בעיה שכן חלקם מסקרים את התאגיד במסגרת תפקידם כעורכים בכירים.

שי משמש כעורך המהדורה המרכזית של חדשות 10 בשנה וחצי האחרונות. בעבר שי מילא תפקידים נוספים בחברה כשהיה עורך "המגזין" עם אושרת קוטלר. בנוסף לכך, שי מילא תפקידי עריכה בכירים ב"מעריב" וב"הארץ", ושימש כראש מערכת החדשות של וואלה! וסגן העורך הראשי. לוואלה ברנז'ה נודע כי מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז מודע לכך שהגיש את מועמדותו לתפקיד, ובעקבות ההתקדמות בהליך, הוחלט בשיחה בין שי ליוכפז שהוא ייצא לחופשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי זילברברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן עובדיה נמנעה בעבר מלהגיש את מועמדותה לתפקיד, כאשר על פי ההערכות הסיבה לכך הייתה שלא עמדה בתנאי הסף מכיוון שאין לה תואר ראשון. הפעם, מבלי שניתן הסבר ברור לכך, בוצע שינוי במכרז, וסעיף התואר חובה הורד תוך אפשרות להצגת חלופה של ניסיון של 10 שנים בתחום החדשות. בעבר ערכה בן עובדיה את מהדורת שישי של חדשות 10 ואת המהדורה המרכזית בערוץ, שימשה כעורכת בחדשות 2, הייתה בצוות ההקמה של ynet כראש מערכת החדשות באתר, וכיהנה תקופה קצרה כעורכת ראשית של אתר וואלה.

זילברברג משמש כיום כעורך פרוייקטים בחדשות 10, כשבעבר ערך באופן זמני את "שישי עם אילה חסון" בחדשות 10 ובעבר ערך מספר תוכניות בודדות של תוכנית תחקירי הצרכנות "עושות חשבון" בערוץ. בעבר הוא גם היה סגן עורך עיתון "הארץ". בנוסף, זילברברג עבד מספר עונות ב"עובדה", כעורך ראשי של תוכנית התחקירים של קשת, כשלפני כן היה עורך משנה.

קנטי משמשת בשנים האחרונות כעורכת התוכנית "מה בוער" של רזי ברקאי בגל"צ. לפני כן, קנטי סיקרה את תחום הספרות ב"מעריב", עבדה ככתבת משטרה ורווחה בקול ישראל וככתבת חינוך בחדשות 10. כחודש לפני ששלומית אברהם גלוברזון סיימה את תפקידה כמנהלת חטיבת החדשות בתאגיד, קנטי פרסמה טור דעה במעריב שבו טענה כי התאגיד הפך לעוד זירה של ימין מול שמאל: "במקום לומר די לניסיון ההשתלטות של הממשלה על השידור הציבורי, מתווכחים האם בכלל צריך אותו. בוודאי שיש בו צורך: עצמאי, בועט, חסין ופורץ גבולות".

עוד באותו נושא

דוריה למפל מועמדת מובילה להגשת המהדורה המרכזית של התאגיד

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלי בן עובדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, העורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור יהיה עילי לוין, שעובר ל"כאן בהקמה" מחדשות 2 וגל"צ. בנוגע לזהות המגישה, מי שנמצא על הכוונת הן גאולה אבן ודוריה למפל. ב"כאן בהקמה" מעוניינים ליצור מהדורת חדשות שונה לחלוטין מהמהדורות המתחרות, בדגש על כתבות מגזין. אופציה נוספת שנבחנת היא מהדורה שבה יהיה דגש רב לאג'נדה של המגיש. מי שיכריע בסוגיות האלו הוא כמובן מנהל חטיבת החדשות החדש.

שלומית אברהם-גלוברזון עזבה את "כאן בהקמה" כחצי שנה בלבד לאחר שמונתה לתפקיד. בהודעת העזיבה שלה נטען כי הסיבה היא חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ. לוואלה ברנז'ה נודע כי ברקע העזיבה נרשמה אי-שביעות רצון בתאגיד וכן אצל גלוברזון מהליך הגיוס.

בתאגיד בחרו שלא להגיב לדברים. נורית קנטי בחרה שלא להגיב. טלי בן עובדיה סירבה להתייחס, כך גם אבי זילברברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully