וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה ב"הארץ": סגן עורך העיתון מייקי דגן פורש מתפקידו

28.2.2017 / 12:29

פרסום ראשון: מי ששימש כסגן העורך ולפני כן בתפקידים רבים בקבוצת שוקן, פורש - כך נודע לוואלה ברנז'ה, ובעיתון שוקלים לבטל שוב את התקן לתפקיד. בתוך כך, גם מבקר התיאטרון הוותיק של "הארץ", מיכאל הנדלזלץ עוזב

מייקי דגן  -  דה מרקר. שי אוקנין
מייקי דגן - דה מרקר/שי אוקנין

מייקי דגן עוזב את "הארץ", כך נודע לוואלה ברנז'ה. דגן משמש כסגנו של עורך העיתון, אלוף בן, ויסיים את תפקידו כבר בשבוע הבא. לא ברור מי יחליף אותו בתפקיד, כאשר ב"הארץ" אף שוקלים לבטל את התקן של תפקיד סגן העורך.

דגן מונה לסגן העורך לאחר שהתפקיד לא אויש במשך שנים, לאחר עזיבתו של אבי זילברברג את העיתון. לפני כן, דגן שימש כעורך מוסף הארץ. דגן שימש בעבר כראש מערכת המוספים של הארץ. קודם לכן שימש כעורך מגזין דה מרקר ולפני כן כסגן עורך המגזין. הוא החל את דרכו העיתונאית כמשכתב בחלק ב' של הארץ, ומילא שורה של תפקידי עריכה, בהם גם כרכז מערכת של המדור הכלכלי של העיתון.

בתוך כך, לוואלה ברנז'ה נודע כי גם מבקר התיאטרון הוותיק של "הארץ", מיכאל הנדלזלץ יסיים את תפקידו בעיתון בסוף חודש מרץ וייצא לפנסיה.

דגן אישר את הפרטים ואמר לוואלה ברנז'ה: "אני פונה לייעץ לסטארט אפים בתחומי התוכן, מדיה pr ופיתוח עסקי".

"נצטרך להתאמץ במיוחד כדי לעמוד ביעדים ל-2017"

במכתב יעדים ששלח המו"ל עמוס שוקן לעובדים בתחילת ינואר, כשהודיע על הגדלת מענק סוף השנה ל-600 שקלים, הוא טען כי "התקציב שהכנו לשנת 2017 אינו פשוט. כדי לעמוד בתקציב ההכנסות נצטרך להתאמץ במיוחד, ועדיין יש סיכוי שלא נעמוד בו. תקציב ההוצאות כולל תכנית להקטנת הוצאות שגם היא לא קלה. היא ממש בתחילתה והיא חיונית כדי שנוכל לשמר את רווחיות החברה ויציבותה. בכוחות משותפים אנו מקווים שנצליח בכך".

עוד כתב, "אפשר לומר שכל המאפיינים השליליים של מצב העיתונות המודפסת בעולם ובארץ באו לביטוי גם אצלנו...שוק הפרסום מתנהל באופן מנותק מהמציאות המשקית כולה. בשנת 2016 לא עמדנו ביעדי התקציב שקבענו בתחילתה בפער של כ-10%. זאת הייתה שנה של מאמץ ניכר ברוב תחומי הפעילות, שכתוצאה ממנו הצלחנו, בתנאי שוק גרועים יותר, לשמר את התוצאות של 2015 ולכן החלטנו על גובה המענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully