וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: ב"הארץ" מתכוונים לקצץ כ-15 משרות

5.3.2017 / 15:18

נרי ליבנה לא לבד: העיתון מבית שוקן בדרך לגל צמצומים נוסף - כך נודע לוואלה ברנז'ה. על פי גורם המעורה בפרטים, ב"הארץ" מעדיפים להוציא עובדים לפנסיה על פני פיטורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב קיצוצים ב"הארץ": לוואלה ברנז'ה נודע כי בעיתון, הנמצא בבעלות עמוס שוקן, מבצעים בימים אלה תוכנית קיצוצים כאשר לפי התכנון כ-15 עובדים צפויים לעזוב. על פי גורם המעורה בפרטים, ב"הארץ" מעדיפים להוציא עובדים לפנסיה על פני פיטורים, וזו האופציה שנבדקת כרגע. המספר של העובדים שיפסיקו לעבוד בעיתון עדיין לא סופי – כאשר הדבר תלוי במי מהעובדים יפוטר ומה גובה השכר שלו.

כחלק מההיערכות לקיצוצים, לוואלה ברנז'ה נודע כי העיתונאי אהוד עין-גיל, לשעבר חבר בוועד העובדים של "הארץ", הודיע לממונים עליו כי הוא מעוניין לפרוש לפנסיה. עין-גיל משמש כעורך מדור מכתבים למערכת, משיב על פניות של הקוראים למערכת וגם מייצג את מערכת "הארץ" בתביעות בבתי המשפט. הוא בין העובדים הוותיקים בעיתון ועובד ב"הארץ" משנת 1994.

לאחרונה בוצעו מספר שינויים מהותיים בעיתון, בעקבות צמצומים: בסוף השבוע האחרון פורסם כי נרי ליבנה זומנה לשימוע לפני פיטורים אצל שוקן. המהלך גרר שיתוף של עצומה ברשת הקוראת לביטול הפיטורים, כפי שהיה בפעם הקודמת שהמו"ל רצה לפטר את העיתונאית הוותיקה, ב-2012. עד כה נאספו כ-2300 חתימות הקוראות לשוקן לסגת מהמהלך.

בנוסף לכך, לפני כשבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי סגן העורך מייקי דגן סיים את תפקידו וככל הנראה לא ימונה לו מחליף. גם מבקר התיאטרון הוותיק, מיכאל הנדלזלץ, ייצא לפנסיה בקרוב. בתוך כך, מוסף הספרים הוותיק עבר שינוי ניהולי כשהוטמע בתוך מערכת "גלריה".

טרם התקבלה תגובה מ"הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully