וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב, עצומה: לא לפטר את נרי ליבנה מ"הארץ"

5.3.2017 / 9:36

לאחר הפרסום על כך שמו"ל "הארץ", עמוס שוקן, צפוי לפטר בקרוב את העיתונאית הוותיקה נרי ליבנה - ברשת שוב משותפת עצומה הקוראת לביטול המהלך. עד כה נאספו כ-2300 חתימות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הפרסום על כך שמו"ל "הארץ", עמוס שוקן, צפוי לפטר בקרוב את העיתונאית הוותיקה נרי ליבנה - ברשת שוב משותפת עצומה הקוראת לביטול המהלך. עד כה נאספו כ-2300 חתימות הקוראות לשוקן לסגת מהמהלך. לא ברור האם מדובר בעצומה הקודמת שהורצה בשנת 2012, כאשר שוקן תיכנן לפטר את ליבנה או בעצומה חדשה המשותפת ברשתות החברתיות.

בעצומה נכתב בין היתר: "אנו החתומים מטה מביעים בזאת את כעסנו ומחאתנו על החלטתו התמוהה של מו"ל עיתון 'הארץ', עמוס שוקן, לפטר את נרי ליבנה, מהכותבות השנונות הייחודיות והאהובות שכדי לקרוא אותה אנו קוראים וקונים בקנאות את מוסף "הארץ'".

בנוסף, נטען כי "בהחלטתו הבלתי מובנת מבטא עמוס שוקן את חוסר ההתחשבות שלו ברצונם של קהל הקוראים הקבועים והותיקים של העיתון, שבעיניהם נרי ליבנה מזוהה עם אופיו וייחודו של העיתון. לכן ההחלטה הזאת שעלולה לעלות בביטול המנוי של רבים מהקוראים, עלולה להוות צעד חמור ובלתי הפיך בהידרדרות עיתון 'הארץ'. אנו קוראים לעמוס שוקן לחזור בו מכוונת הפיטורים".

על פי הפרסום של אביב הורביץ ממאקו, שוקן שוחח לפני מספר ימים במשרדו עם ליבנה והודיע לה כי תזומן בקרוב לשיחת שימוע לפני פיטורים, בשל צמצומים בעיתון. השימוע של ליבנה - המועסקת בעיתון כ-33 שנים - צפוי להתקיים בתקופה הקרובה.

גם בפעם הקודמת ששוקן הודיע כי יפטר את ליבנה, באוקטובר 2012, נאספו כ-1,808 חתימות בעצומה שקראה לו לבטל את המהלך. כמה מחותמי העצומה אף הכריזו כי אם מו"ל הארץ לא יחזור בו – הם יבטלו את המנוי שלהם על העיתון.

לאחרונה בוצעו מספר שינויים מהותיים בעיתון, בעקבות צמצומים: סגן העורך מייקי דגן סיים את תפקידו וככל הנראה לא ימונה לו מחליף, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. בנוסף, גם מבקר התיאטרון הוותיק, מיכאל הנדלזלץ, ייצא לפנסיה בקרוב. גם מוסף הספרים הוותיק עבר שינוי מהותי כשהוטמע בתוך מערכת "גלריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully